حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هواوی اینجوی 10 در تاریخ 18 اکتبر معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هواوی اینجوی 10 در تاریخ 18 اکتبر به صورت رسمی در کشور چین عرضه خواهد شد. این محصول احتمالا مجهز به پردازنده کایرین 710F بوده و از باتری 3900 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

گوشی های اینجوی هواوی علاوه بر قیمت مناسب، دارای تنوع و طراحی منحصر به‌فردی نیز هستند. سری 9 این گوشی ها از جمله اینجوی 9، اینجوی 9 پلاس و همین طور اینجوی 9e و اینجوی 9s در اوایل مارس امسال روانه بازار شدند. شرکت هواوی در سال 2019 از گوشی اینجوی 10 پلاس نیز رونمایی کرد. با این حال این غول فناوری اخیرا اعلام کرده که گوشی هواوی اینجوی 10 در روز هجدهم ماه اکتبر روانه بازار چین می شود.

تصاویر متعدد هواوی اینجوی 10 در صفحه وب سایت Weibo به نمایش گذاشته شده است. به نظر می آید که تصاویر لو رفته اخیر از این گوشی، با تصاویر رسمی منتشر شده توسط هواوی همخوانی دارند. اینجوی 10 دارای طراحی پانچ هول بوده و از نسبت تصویر به بدنه بالایی برخوردار است. طراحی پنل پشتی با رنگ آمیزی گرادیانی، شامل یک دوربین دوگانه می شود که سنسورهای آن با چیدمان عمودی و در گوشه سمت راست بالای گوشی قرار گرفته اند. جالب اینکه هیچ حسگر اثر انگشتی در پشت گوشی مشاهده نمی شود. پس می توان نتیجه گرفت که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده است.

گوشی هواوی اینجوی 10 در وب سایت TENAA با شماره مدل ART-TLOOX حاضر شده است. با بررسی فهرست TENAA می توان مشاهده کرد که محصول جدید هواوی به نمایشگر 6.39 اینچی IPS LCD با وضوح HD پلاس مجهز شده است. در این دستگاه، از یک پردازنده هشت هسته ای با فرکانس  2.2 گیگاهرتز استفاده شده که احتمال می رود از نوع چیپست کایرین 710F باشد. 

از سوی دیگر، دوربین های دوگانه واقع در پنل پشتی، شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی می شود. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز چنانچه گفته شد، زیر نمایشگر قرار گرفته است. هواوی اینجوی 10 از باتری 3900 میلی آمپر ساعتی بهره می گیرد، ولی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی کند. مهم ترین مشخصه گوشی جدید هواوی، قیمت نسبتا ارزان آن است؛ البته هواوی هنوز این خبر را به طور رسمی اعلام نکرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع