حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

حاشیه باریک نمایشگر گوشی گلکسی S11 خبرساز شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تصاویر و اطلاعات به دست آمده از سری گلکسی S11  نشان می دهند که حاشیه های این محصول به مراتب باریک تر از گوشی گلکسی S10  خواهد بود.

چند سال پیش گوشی های مجهز به نسبت تصویر ۱۶:۹ نمایشگر بسیار رایج و پرطرفدار بودند؛ اما اکنون تقریبا اثری از آن ها دیده نمی شود. یکی از دلایل این امر، شرکت های سازنده ای نظیر سامسونگ هستند که با کاهش ضخامت حاشیه محصولات خود، نسل جدیدی از گوشی ها با صفحه نمایش بزرگ تر را روانه بازار کرده و انتظارات افراد را بالا برده اند.

گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G416U و نسبت تصویر ۲۰:۹ به تازگی در بنچمارک HTML5Test مشاهده شده است. برخی منابع این شماره مدل را متعلق به گلکسیS11  پلاس می دانند. همانطور که می دانید، گوشی S11 پلاس علاوه بر پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G، به نسل جدید پردازنده های شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ نیز مجهز می شود.

نمایشگر گوشی های گلکسی S11

حاشیه های بالایی و پایینی این گوشی در مقایسه با محصولات قبلی سامسونگ ضخامت کمتری دارد. همانطور که می دانید، سری گلکسی S10 و گلکسی نوت ۱۰ دارای نسبت تصویر ۱۹:۹ و سری گلکسی S9 و گلکسی نوت ۹، دارای نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ هستند. بنابراین ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته که در سال آینده طول صفحه نمایش گوشی های جدید خود را کمی افزایش دهد.

سری گلکسی S11 به حفره درون نمایشگر مجهز می شوند. اندازه حفره زیر نمایشگر که دوربین سلفی درون آن قرار می گیرد، اندکی کاهش یافته است. بنابراین احتمال می رود که اندازه نوار هشدار اندکی کاهش یابد. نمایشگر سری گلکسی S11 نیز همانند نمایشگر گوشی های پیکسل ۴ دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود.

مشخصات فنی گوشی های گلکسی S11

در پنل پشتی اسمارت فون های گلکسی S11 و گلکسیS11 پلاس یک دوربین چهارگانه قرار گرفته که مجهز به سنسور پریسکوپی بوده و امکان زوم اپتیکال ۵ برابری را برای کاربر فراهم می کند. پتنت های جدید نشان می دهند که نسخه پلاس این محصول به دوربین سلفی سه گانه مجهز شده است. گلکسی S11 معمولی از دوربین سلفی تکی یا دوگانه بهره می برد.

مدل دیگر سری S11، گلکسی S11e نام دارد که ظاهرا برای رقابت با آیفون ۱۱ به بازار می آید. این مدل نیز با حاشیه های باریک، صفحه نمایش مسطح و دوربین سلفی تکی در اختیار کاربران قرار می گیرد. ماژول دوربین S11e مانند گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 از جنس شیشه مشکی رنگ بوده و دربردارنده یک سنسور تله فوتو است. این محصول در بازار ایالات متحده آمریکا با پردازنده اسنپدراگون 865 کوالکام و در اروپا و سایر نقاط جهان با پردازنده اگزینوس 9830 به فروش خواهد رسید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع