رندرهای موتو G8 پلی به اینترنت راه پیدا کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندرهای موتو G8 پلی در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به برش نمایشگر قطره ای و دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است.

چند روز پیش شاهد انتشار رندرهایی از گوشی موتو G8 پلاس بودیم و حال رندرهای موتو G8 پلی به اینترنت راه پیدا کرده است (موتو G8 پلاس با دوربین اصلی سه گانه از راه می رسد). این گوشی هوشمند از دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 117 درجه و یک سنسور تشخیص عمق بهره می برد. در کنار این دوربین، سنسور اثر انگشت به چشم می خورد.

در سمت راست دستگاه دکمه های تنظیم صدا و پاور حضور دارند و در بخش زیرین آن، پورت USB Type-C قرار گرفته است. به نظر می رسد بخش بالایی موتو جی 8 پلی جک 3.5 میلی متری هدفون را میزبانی می کند. در بخش زیرین علاوه بر پورت USB-C، حفره های اسپیکر و همچنین میکروفن به چشم می خورد.

رندرهای موتو جی 8 پلی

بر اساس افشاگری های گذشته، موتو G8 پلی به صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز می شود. قدرت این محصول توسط چیپست مدیاتک هلیو P60 و یا P70 تامین می شود. کاربران می توانند این اسمارت فون را در نسخه های مختلف مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. وظیفه تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

انتظار می رود گوشی های سری موتو G8 هفته آینده، 24 اکتبر در معرض دید عموم قرار بگیرند و همچنین در کشورهای مختلف شامل اروپا، آمریکای جنوبی و آسیا برای فروش عرضه شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع