حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نسل آینده مرسدس-ای‌ام‌جی C63 به موتور 4 سیلندر مجهز می شود؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شایعه ای جدید در رابطه با نسل آینده مرسدس-ای‌ام‌جی C63 به اینترنت راه پیدا کرده که خبر از حضور موتور 4 سیلندر هیبریدی در آن می دهد.

نسل آینده مرسدس بنز کلاس C و کلاس S در مدل های AMG با موتورهای پلاگین هیبریدی از راه می رسند. ماه گذشته این اطلاعات توسط مدیر AMG در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این شرکت همچنین در حال توسعه خودروی GT هیبریدی بوده تا قادر به رقابت با پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid باشد. در مصاحبه ای جداگانه، Tobias Moers به این موضوع اشاره کرد که موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ خودروهای A45 و CLA 45 احتمالا در مدل های بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد.

به تازگی Autocar گزارشی منتشر کرده که خبر از حضور این موتور در نسل آینده مرسدس-ای‌ام‌جی C63 می دهد . نسل کنونی این خودروی آلمانی به یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری با توربوشارژر دوقلو مجهز شده؛ با این حال شاید نسل بعدی دارای نسخه ای از موتور 4 سیلندر M139 باشد. این موتور در بالاترین نسخه کنونی خود قادر به تولید 416 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور است. در صورتی که از موتور برقی در این خودرو استفاده شود، شاهد افزایش عملکرد آن خواهیم بود.

نسل آینده مرسدس-ای‌ام‌جی C63

در این گزارش به استفاده از استارتر موتور 48 ولتی حاضر در موتور 6 سیلندر خطی M256 اشاره شده است. این قطعه افزایش قدرت 22 اسب بخاری و افزایش گشتاور 250 نیوتن متری را در پی دارد. انتظار می رود نسل آینده مرسدس-ای‌ام‌جی C63 به یک موتور 503 اسب بخاری مجهز شود و گشتاور تولیدی آن برابر با 750 نیوتن متر باشد. موتور 4 سیلندر جدید به همراه سیستم پلاگین هیبریدی وزن کمتری نسبت به موتور M177 موجود در نسل کنونی خواهد داشت.

بر اساس شایعات، نسل آینده مرسدس بنز کلاس C با مدل W206 در نمایشگاه خودروی پاریس 2020 در ماه سپتامبر معرفی می شود. با توجه به این موضوع، احتمالا نسل بعدی خودروی C63 سال 2021 وارد بازار می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع