حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فروش گوشی های سری پیکسل 4 از پیکسل 3 فراتر می رود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تحلیلگران معتقدند که میزان فروش گوشی های پیکسل 4 در آینده نزدیک، به سری پیکسل 3 می رسد. البته گوگل برای تحقق این امر، باید روابط خود با فروشندگان را بهبود بخشد.

همانطور که می دانید، گوگل چند روز پیش از جدیدترین اسمارت فون های خود یعنی سری پیکسل 4 رونمایی کرد. طبق آخرین گزارشاتی که از کشور تایوان به دست آمده، فروش گوشی های پیکسل 4 به زودی از پیکسل 3 بیشتر می شود. شرکت گوگل تاکنون بیش از 12 میلیون دستگاه از نسل سوم گوشی های پیکسل را به فروش رسانده که این میزان، از دو سوم فروش نسل های قبلی به مراتب بیشتر است.  

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، فروش جهانی گوشی های پیکسل 4 و پیکسل 4 XL به 12 الی 14 میلیون دستگاه خواهد رسید. شرکت گوگل برای افزایش فروش محصولات خود از باید از فروشگاه هایی نظیر O2 انگلستان، SoftBank ژاپن و Taiwan Mobile کمک بگیرد. عده ای می گویند که روابط ضعیف گوگل با سایر فروشندگان می تواند به ضرر این شرکت تمام شود. لذا این کمپانی بزرگ باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا نظر اکثریت را به خود جلب کند.

FIH موبایل زیر مجموعه ای از شرکت Faxconn است که وظیفه ساخت برخی از گوشی های گوگل را بر عهده دارد. تحلیلگران بر این باور هستند که فروش بالای سری پیکسل 4، میزان درآمد FIH موبایل را در سه ماهه چهارم سال میلادی، به طور چشمگیری افزایش می دهد. FIH موبایل اخیرا دفتر مرکزی خود را از شنژن چین به ویتنام منتقل کرده است.

شایعات حاکی از آن هستند که این اقدام در واقع به منظور فرار از جنگ میان ایالات متحده آمریکا و چین صورت گرفته است. البته با توجه به اینکه شرکت هایی نظیر سامسونگ نیز برخی از دفاتر خود را به ویتنام منتقل کرده اند، انتظار می رود مسئله به آن پیچیدگی ها نباشد؛ شاید FIH موبایل صرفا برای پایین بودن میزان دستمزد در تایوان، دست به چنین اقدامی زده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع