محبوبیت بالای گوشی آیفون 11 در چین

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به نظر می رسد که محبوبیت گوشی های آیفون 11 در چین فراتر از حد انتظار بوده است. این محصول هم اکنون با قیمت پایه 699 دلار به فروش می رسد.

شرکت اپل از سال 2018 با فروش پایین اسمارت فون های خود مواجه بوده است. این رکود در کشورهای آسیایی به ویژه چین بیشتر به چشم می خورد. حال به نظر می رسد که معرفی سری جدید آیفون 11، رونق را به بازار چین بازگردنده است.

دن آیوز و تیموتی آرکوری، دو تن از تحلیلگران صنعت موبایل هستند که می گویند تقاضا برای گوشی های آیفون 11 در چین، طی ماه سپتامبر حدودا 23 درصد افزایش یافته است. البته شرکت اپل همواره با معرفی محصولات جدید خود در ماه سپتامبر و کاهش دادن قیمت مدل های قبلی، سود بالایی را از آن خود می کند.

با این حال افزایش میزان فروش اپل، دو برابر بیشتر از سال گذشته بوده است. بدین ترتیب که افزایش میزان تقاضا برای سری آیفون XS، تنها در کشور چین به 110 درصد رسید. تحلیلگران پیش بینی کرده اند که گوشی آیفون 11 نیز به سبب قیمت مناسب خود و تنوع در رنگ بندی، به فروش بالایی دست پیدا می کند. این محصول دارای قیمت پایه 699 دلار بوده و نسبت به سایر مدل های سری 11 از محبوبیت بیشتری در بازارهای آسیایی برخوردار است.

دن آیوز همچنین پیش‌بینی کرده که اپل در سال 2020 چهار اسمارت فون جدید را به بازار می فرستد. سه اسمارت فون متعلق به خط تولید جدید آیفون خواهد بود و گوشی دیگر، همان محصولی است که رسانه ها از آن به عنوان آیفون SE 2 یاد می کنند. تحلیلگر دیگری به نام مینگ-چی کو نیز این موضوع را یش بینی کرده است. وی اظهار داشته که اپل چهار گوشی جدید را وارد بازار می کند که سه مورد از آن ها قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G را نیز خواهند داشت.  

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع