رندرهای وان پلاس 8 پرو منتشر شد؛ دوربین اصلی چهارگانه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندرهای وان پلاس 8 پرو به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند به حفره درون صفحه نمایش و دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است.

وان پلاس به تازگی از گوشی های هوشمند 7T و 7T پرو رونمایی کرده است (وان پلاس 7T پرو رسما معرفی شد). در گذشته شاهد انتشار رندرهای وان پلاس 8 بودیم و حال رندرهای نسخه پرو این دستگاه در اختیار رسانه ها قرار گرفته است (رندر وان پلاس 8 به اینترنت راه پیدا کرد). رندرهای وان پلاس 8 پرو به حفره درون صفحه نمایش اشاره می کند، در حالی که گوشی های وان پلاس 7 پرو و 7T پرو فاقد برش و یا حفره درون نمایشگر است.

بر اساس رندرهای منتشر شده، طراحی وان پلاس 8 پرو تفاوت چندانی با نسخه استاندارد آن ندارد. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه به چشم می خورد که سنسور چهارم از نوع ToF است. به نظر می رسد حاشیه بخش بالایی صفحه نمایش این دستگاه نسبت به نسخه استاندارد آن ضخامت بیشتری دارد.

رندرهای وان پلاس 8 پرو

محل قرارگیری دکمه ها، اسپیکر، پورت USB-C و درگاه سیم کارت در وان پلاس 8 پرو نسبت به استاندارد یکسان است؛ با این حال ضخامت آن 0.7 میلی متر بیشتر است. وان پلاس 8 به صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز می شود؛ در حالی که نسخه پرو آن از نمایشگر 6.65 اینچی بهره می برد. این نمایشگرها از رفرش ریت 90 هرتز بهره می برند.

گوشی های سری وان پلاس 7 در مه سال جاری میلادی معرفی شدند و با توجه به این موضوع، انتظار می رود با گوشی های جایگزین آن ها در مه 2020 ملاقات کنیم. در حال حاضر اطلاعات کمی در رابطه با مشخصات فنی این محصولات در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، اما انتظار می رود در آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آن ها باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع