حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیلد TV پرو جدید انویدیا به چیپست تگرا X1 پلاس مجهز می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شیلد TV پرو جدید انویدیا با چیپست تگرا X1 پلاس و کنترل جدید در آمازون به نمایش گذاشته شد.

کمپانی انویدیا به خوبی توانسته با بروزرسانی های نرم افزاری، تلویزیون های شیلد خود را ارتقا بخشد. با این حال سخت افزار این دستگاه ها، برای مدت طولانی تغییری نیافته است. آخرین تلویزیون انویدیا در سال 2017 روانه بازار شد، اما با توجه به فهرست پاک شده اخیر آمازون، به نظر می رسد که تلویزیون های بعدی در راه هستند. طبق این فهرست پاک شده، نام محصول جدیدانویدیا، شیلد TV پرو است که البته نباید آن را با مدل های همنام موجود در بازار اشتباه گرفت. مدل های فعلی مجهز به هارد دیسک 500 گیگابایتی و کنترل شیلد هستند.

تلویزیون های جدید شیلد TV پرو انویدیا از لحاظ ظاهری تغییر خاصی نکرده اند. این دستگاه ها نیز دارای دو پورت USB، پورت اترنت و یک پورت HDMI برای اتصال به تلویزیون هستند. با این حال، پردازنده به کار رفته در مدل های جدید، از نوع تگرا X1 پلاس بوده و ظاهرا 25 درصد سریع تر از نسخه X1 در شیلدهای فعلی عمل می کند. شیلد TV پرو جدید انویدیا از HDR دالبی ویژن پشتیبانی خواهد کرد، اما باز هم از حافظه اینترنتی 16 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی استفاده می کند. 

انویدیا شیلد TV پرو


عمده تغییرات در تلویزیون های آینده، روی ریموت اعمال شده است. کنترل جدید شیلد نه تنها دیگر باریک نیست، بلکه از طراحی منشور مثلثی بهره می گیرد. این کنترل دارای یک دکمه میکروفن جهت استفاده از دستیار گوگل اسیستنت و همینطور دکمه مخصوص نتفلیکس است. به نظر می آید که یک ویژگی جدید برای کمک به یافتن کنترل نیز وجود دارد.

با توجه به گزارش آمازون، شیلد TV پرو احتمالا در 28 اکتبر روانه بازار می شود و بنابراین زمان زیادی تا اعلام رسمی تاریخ عرضه توسط شرکت انویدیا باقی نمانده است. به نظر می آید که تلویزیون شیلد جدید با قیمت 199 دلار به فروش خواهد رسید که 20 دلار گران تر از مدل فعلی است. از آنجا که مدل های قبلی تلویزیون های شیلد در وب‌سایت این کمپانی به فروش رفته اند، احتمال می رود که شیلدهای جدید نیز از طریق همین وب‌سایت قابل خرید باشند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع