حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

طبق شایعات اپل بزودی ایرپاد پرو را معرفی خواهد کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مدتی است که شایعاتی مبنی بر کار کردن اپل بر روی ایرپاد‌های بدون نویز شنیده می‌شود. ابتدا بلومبرگ از عرضه این ایرپادها در سال ۲۰۱۹ خبر داده بود، اما این پیش‌بینی درست نبود و سپس از عرضه این محصول جدید در اوایل سال ۲۰۲۰ خبر داد.

حالا به گفته اکونومیک دیلی چین، ایرپادهای جدید با نام ایرپاد پرو در اواخر این ماه وارد بازار خواهند شد. گفته می‌شود ایرپاد پرو دارای یک طراحی جدید فلزی برای حذف نویز است و قیمتی بالغ بر ۲۶۰ دلار خواهد داشت. طبق گزارش‌های منتشر شده ایرپادهای جدید برای استفاده در باشگاه‌های ورزشی و سفرها دارای خاصیت مقاومت در برابر آب خواهند بود.

خبر عرضه ایرپادهای پرو در اواخر اکتبر درست چند روز پس از دیده‌ شدن ایرپادهای جدید در نسخه بتای ۱۳٫۲ آی‌اواس منتشر شده است. ۹to5Mac یک نشانه جدیدی را کشف کرده که نشان می‌دهد اپل احتمالا ایرپادهایی را معرفی کند که بسیار شبیه به هندزفری‌های گذشته این شرکت باشند. این منبع همچنین یک انیمیشن جدید از نحوه آموزش حذف نویز به کاربران در آی‌اواس ۱۳٫۲ کشف کرده است.

ماه گذشته نیز تصاویری توسط اسلش‌لیکس (SlashLeaks) منتشر شد که بسیار به آنچه که در آی‌اواس ۱۳٫۲ پیدا شده شبیه است. اشاره کردن به ایرپادهای جدید در آی‌اواس ۱۳٫۲ باعث می‌شود تا بزودی شاهد آنها باشیم. شایعاتی مبنی بر برگزاری یک رویداد توسط اپل در ماه اکتبر وجود داشت، اما از آنجایی که به اواخر این ماه نزدیک می‌شویم به نظر می‌رسد احتمال برگزاری آن بسیار کم است. اگر اپل آماده معرفی این محصول جدید باشد، باید تولید آن را نیز گسترش دهد. اپل در دسامبر ۲۰۱۶ ایرپاد را معرفی کرد، اما خرید آن تا چند ماه بعد بسیار دشوار بود.

اگر ایرپادهای پرو اپل در سال ۲۰۱۹ معرفی شوند، تبدیل به رقیبی برای مایکروسافت و آمازون خواهند شد. آمازون اواخر این ماه اکوباد (Echo Buds) را که از تکنولوژی Bose برای کاهش نویز استفاده می‌کند با قیمت ۱۲۹ دلار وارد بازار می‌کند. مایکروسافت نیز اواخر امسال سرفیس ایرباد را با قابلیت کنترل موزیک توسط ژست‌های حرکتی و برنامه آفیس ۳۶۵ عرضه خواهد کرد. گوگل نیز تصمیم دارد تا در بهار سال آینده پیکسل‌باد را با قیمت ۱۷۹ دلار وارد بازار کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع