ایرپاد پرو اپل احتمالا تا پایان این ماه معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اطلاعات جدیدی در رابطه با ایرپاد پرو اپل در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. گفته می شود این هدفون اواخر ماه جاری میلادی در معرض دید عموم قرار می گیرد.

در هفته های گذشته شاهد انتشار اطلاعاتی در رابطه با تولید ایرپاد جدید اپل با قابلیت حذف صداهای مزاحم بودیم. در بتای سیستم عامل iOS 13.2 این اطلاعات تایید شد. بر اساس این سیستم عامل، اپل در حال توسعه یک هدفون بی سیم جدید است. به تازگی گزارش جدیدی از این محصول منتشر شده است.

بر اساس گزارش China Economic Daily، ایرپاد جدید اپل در آینده نزدیک از راه می رسد. این گزارش ادعا کرده که این هدفون بی سیم با نام ایرپاد پرو معرفی می شود. استفاده از پسوند پرو منطقی به نظر می رسد چرا که اپل به تازگی از گوشی های آیفون 11 پرو و پرو مکس رونمایی کرده است (هزینه تولید آیفون 11 پرو مکس چقدر است؟).

ایرپاد پرو اپل

در صورتی که این گزارش صحت داشته باشد، ایرپاد پرو اپل دارای قابلیت نویز کنسلینگ یا همان حذف صدای مزاحم است. این ویژگی باعث می شود که قیمت این هدفون بی سیم افزایش پیدا کرده و به 260 دلار برسد. در حال حاضر ایرپاد با قیمت 159 دلار به فروش می رسد که البته اگر آن را با قاب مجهز به قابلیت شارژ بی سیم سفارش دهید، قیمت آن به 199 دلار افزایش پیدا می کند.

ایرپاد اپل کارایی بالایی داشته و راحتی مناسبی را برای کاربر به همراه دارد؛ با این حال از نظر صوتی هدفون های بهتری را می توان در بازار پیدا کرد. در صورتی که اپل تنها به علت اضافه شدن قابلیت نویز کنسلینگ تصمیم به افزایش 100 دلاری قیمت این هدفون گرفته باشد، خریداران شاید روی خوشی نسبت به آن از خود نشان ندهند. انتظار می رود در آینده نزدیک اطلاعات رسمی از این محصول منتشر شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع