حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپل سال 2020 چهار آیفون 5G وارد بازار می کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تحلیلگران پیش بینی کرده اند که اپل در سال 2020، چهار گوشی آیفون جدید را به بازار می فرستد که همه آن ها، قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G را نیز خواهند داشت.

 شرکت اپل در سال جاری هیچ گوشی 5G را به بازار ارائه نکرد. این موضوع چندان خارج از انتظار نبود؛ چراکه شبکه ارتباطی 5G یک فناوری نسبتا جدید به شمار می آید و اپل جزو آن دسته از شرکت هایی است که معمولا ریسک استفاده از تکنولوژی جدید را به جان نمی خرد. با این حال به نظر می رسد که این شرکت، بالاخره تصمیم گرفته تا فناوری 5G را در اسمارت فون های خود به کار گیرد.

مینگ-چی کو، یکی از تحلیلگران بازار موبایل است که چند روز پیش، این موضوع را پیش بینی کرد. حال تحلیلگر کمپانی Wedbush Securities یعنی دن آیوز نیز گفته که اپل تا پایان سال 2020، چهار آیفون مجهز به فناوری 5G را وارد بازار می کند. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با گوشی چهارم در دسترس نیست، اما سه گوشی دیگر احتمالا نسخه های بهبود یافته و پیشرفته تر آیفون 11، آیفون 11 پرو و پرو مکس خواهند بود.

شرکت اپل اکنون همچنین در حال کار روی نسل دوم آیفون SE است (قیمت آیفون SE 2 و مشخصات آن لو رفت). این محصول در مقایسه با سری آیفون 11، قیمت کمتری دارد و در همین راستا احتمالا به فناوری 5G مجهز نمی شود. با این حال باید طی چند ماه آینده منتظر تصمیمات نهایی اپل برای آیفون SE2 باشیم (آیفون SE2 مجهز به تراشه A13 در سال 2020 روانه بازار می شود).

شایعات اخیر حاکی از آن هستند که این شرکت کوپرتینویی به زودی از مودم های 5G اختصاصی خود بهره برداری می کند. احتمال می رود که این مودم ها در آیفون های 2022 به کار گرفته شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع