تیونینگ آئودی TT RS توسط شرکت ABT

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

آئودی TT RS با قدرت 394 اسب‌بخار یک از قدرتمندترین مدل‌های TT است؛ اما برخی از خریداران به‌دنبال افزایش قدرت این خودرو با تیونینگ ویژه هستند.

ABT که از معروف‌ترین شرکت تیونینگ محصولات فولکس‌واگن در دنیا بوده، از آخرین به‌روزرسانی خود مربوط به جدیدترین آئودی TT RS رونمایی کرد. هر آئودی TT RS که از کارخانه خارج می‌شود به یک پیشرانه ۲/۵ لیتری ۵ سیلندر توربوشارژ مجهز شده است که می‌تواند رقم شگفت‌انگیز ۳۹۴ اسب‌بخار قدرت و ۴۷۹ نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. این میزان نیرو آن را در رقابت با خودروهای سوپراسپرت قرار می‌دهد.

audi tt rs

ABT با تغییر و سفارشی‌سازی ECU این خودرو قدرت و گشتاور خروجی این پیشرانه را افزایش داد و توانست آن را به رقم ۴۵۳ اسب‌بخار قدرت و ۵۲۸ نیوتن‌متر گشتاور برساند. این افزایش در قدرت پیشرانه این خودرو بدون تغییر در قطعات مکانیکی پیشرانه رخ داد، بنابراین به‌سادگی قابلت بازگشت به وضعیت استاندارد کارخانه را دارد. اگر مشتریان خواستار صدای بلندتر و رساتری هستند تا این افزایش قدرت پیشرانه را تکمیل کند،ABT اگزوزهایی را طراحی کرده است؛ اگزوزهای بیضی‌شکل دوتایی آن را با اگزوزهای چهارگانه جدید به رنگ مشکی تعویض می‌کند. این اگزوزها از فولاد ضدزنگ ساخته‌شده است.

audi TT RS ABT

برای تکمیل این به‌روزرسانی دو نوع رینگ به رنگ‌های مشکی مات یا مشکی براق در اندازه‌های ۱۹ و ۲۰ اینچ نیز برای این خودرو در نظر گرفته‌ شده است. دیگر به‌روزرسانی‌های بصری صورت گرفته شامل استفاده از تجهیزات بدنه ساخته‌شده از فیبر کربن مانند دیفیوزر عقب، اسپلیتر جلو و بالچه‌های سپر جلو است. کلیه قطعات ABT دارای ضمانت ۴ ساله یا ۱۶۰ هزار کیلومتر است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع