حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

وان پلاس 8 مجهز به اسنپدراگون 865 از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – وان پلاس 8 سال آینده میلادی از راه می رسد. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 865 و مودم X55 با پشتیبانی از 5G مجهز می شود.

در گذشته نه چندان دور از گوشی های وان پلاس 7 تی و وان پلاس 7T پرو رونمایی شد (وان پلاس 7T با دوربین اصلی سه گانه رسما معرفی شد). این محصولات به صفحه نمایش 90 هرتز و دوربین اصلی سه گانه مجهز شده اند. وان پلاس قصد دارد تبدیل به یکی از سازندگان گوشی های هوشمند پرچمدار در بازار ایالات متحده آمریکا شود. به تازگی اطلاعات جدیدی از پرچمداران آینده این برند در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

مشخصات وان پلاس 8

وان پلاس در سال جاری میلادی عملکرد بسیاری خوبی داشت. این شرکت در ابتدای سال از گوشی های وان پلاس 7 و 7 پرو رونمایی کرد و سپس گوشی های وان پلاس 7T و 7T پرو را در معرض دید عموم قرار داد (وان پلاس 7T پرو رسما معرفی شد). امروز گزارشی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که خبر از پشتیبانی گوشی وان پلاس 8 از نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) می دهد. در حالی که وان پلاس 7 پرو در نسخه 5G روانه بازار شده، خبری از این شبکه ارتباطی در نسخه T آن نیست.

وان پلاس برای تامین قدرت پرچمدار آینده خود از چیپست اسنپدراگون 865 استفاده می کند که قادر به پشتیبانی از اینترنت 5G است. در این زمینه، پرچمدار آینده وان پلاس عملکرد بهتری نسبت به وان پلاس 7 پرو خواهد داشت. وان پلاس 8 و 8 پرو از مودم کوالکام اسنپدراگون X55 بهره می برند (رندرهای وان پلاس 8 پرو منتشر شد؛ دوربین اصلی چهارگانه). این مودم، نسل دوم مودهای 5G مستقل کوالکام محسوب می شود.

زمان زیادی تا معرفی این محصولات باقی مانده است؛ بنابراین باید منتظر افشای اطلاعات بیشتری از آن ها باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع