رندرهای هواوی مدیاپد M7 منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندرهای هواوی مدیاپد M7 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این تبلت به حاشیه های کمی در اطراف صفحه نمایش خود مجهز شده است.

برخی کاربران طراحی تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6 را مشابه با آیپدهای اپل می دانند. حال رندرهای هواوی مدیاپد M7 به اینترنت راه پیدا کرده که خبر از طراحی مشابه آن با تبلت های اپل می دهد. این تبلت چینی به حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر خود مجهز شده و دارای بدنه فلزی است. این دستگاه با کدنام Marx شناخته می شود.

با توجه به پشتیبانی این محصول از کیبورد مغناطیسی و قلم M-Pen، انتظار می رود جایگزین مدیاپد M6 باشد. متاسفانه در حال حاضر نمی توان با استفاده از رندرهای منتشر شده، ابعاد نمایشگر را تشخیص داد. شاید این محصول دارای صفحه نمایش 8.4 و یا 10.8 اینچی باشد. در رابطه با مشخصات فنی این تبلت نیز اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. در صورتی که با تبلت مدیاپد ام 7 روبه‌رو باشیم، هواوی برای آن مشخصات فنی قدرتمندی در نظر می گیرد.

رندرهای هواوی مدیاپد M7

انتظار می رود قدرت این تبلت توسط چیپست Kirin 990 تامین شود و هواوی حداقل برای آن 8 گیگابایت رم در نظر بگیرد. این دستگاه در صفحه نمایش خود یک حفره را میزبانی می کند که محل قرارگیری دوربین سلفی است. تا به امروز شاهد استفاده از حفره درون صفحه نمایش در یک تبلت نبوده ایم. روی پنل پشتی هواوی مدیاپد M7 شاهد قرارگیری دوربین اصلی دوگانه هستیم که بالای آن، فلاش LED به چشم می خورد.

در بخش زیرین این تبلت پورت USB Type-C و حفره های اسپیکر حضور دارند. تصویری از بخش بالایی این تبلت منتشر نشده، بنابراین نمی توان در رابطه با استفاده از جک 3.5 میلی متری هدفون در این تبلت اظهار نظری کرد. اطلاعاتی در رابطه با تاریخ رونمایی از این تبلت به اینترنت راه پیدا نکرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع