حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

برآورد سامسونگ برای فروش ۵ تا ۶ میلیونی گوشی تاشدنی در سال آینده

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۰ بین ۵ تا ۶ میلیون گوشی تاشدنی تولید می‌کند و به فروش می‌رساند. اما تا چه اندازه در زمینه فروش این سری محصولات موفق خواهد بود؟

در ادامه بخوانید:

نشریه کره‌ای ET News گزارش داده است که سامسونگ به‌دنبال یک برنامه بزرگ در راستای تولید گوشی‌های تاشدنی برای سال آینده است. بنابر گزارش‌ها، این شرکت ۱۰ برابر افزایش تولید را برنامه‌ریزی کرده است و این سؤال برای تحلیلگران ایجاد شده که آیا این میزان محصول به فروش خواهد رسید یا خیر.

طبق آخرین گزارش‌ها از فروش این سری محصولات سامسونگ، ظاهرا شرکت کره‌ای موفق به فروش ۵۰۰ هزار گوشی گلکسی فولد شده است و سال آینده قصد دارد تولید خود را به ۵ تا ۶ میلیون برساند. از سوی دیگر سامسونگ به‌دنبال راهی برای افزایش تولید و فروش بیشتر است. در نتیجه این شرکت برای دستیابی به اهداف جدید در زمینه‌ی تولیدات باید دارایی خود را در تأسیساتش در ویتنام سرمایه‌گذاری کند.

Galaxy Foldable

محققان بازار پیش‌بینی کرده‌اند که بیشتر گوشی‌های تاشدنی که سال آینده به فروش خواهند رسید، متعلق به سامسونگ خواهند بود. با این حال، DSCC تخمین می‌زند که تقاضا برای خرید این گوشی‌ها نهایتا بین ۴ تا ۵ میلیون وجود دارد، در حالی که IHS Markit بدبین‌تر است و این تعداد را سه میلیون گوشی تخمین زده است. بنابراین، حتی اگر گوشی‌های تاشدنی سامسونگ بر بازار مسلط شوند، باز هم احتمالش کم خواهد بود که شرکت کره‌ای به اهداف فروش خود برسد. شاید همین نگرش‌های منفی از سوی تحلیلگران باعث شده که سامسونگ برنامه فروش اولیه خود یعنی فروش ۱۰ میلیون دستگاه را به ۵ تا ۶ میلیون دستگاه کاهش دهد و به رقمی معقول‌تر برساند.

از سوی دیگر، زمزمه‌هایی به گوشی می‌رسد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار روی مدل یا مدل‌هایی جدید از گوشی‌های تاشدنی است. احتمالا یکی از این محصولات، مدل تاشدنی عمودی بوده و مدل دیگر نیز مدلی با قابلیت تا شدن به سمت بیرون خواهد بود. قیمت‌گذاری این محصولات نیز از ۱۵۰۰ دلار تا ۱۹۸۰ دلار در نظر گرفته شده است. قرار بود تا در سه‌ ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰، محصولات تاشدنی جدید سامسونگ وارد بازار شوند، اما احتمال تأخیر در عرضه‌ی آن‌ها وجود خواهد داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع