مشخصات تبلت مدیاپد M7 هواوی لو رفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مشخصات فنی و ظاهری تبلت مدیاپد M7 هواوی برملا شد. این محصول مجهز به سیستم عامل اندروید 10 بوده و از پردازنده کایرین 990 استفاده می کند.

با اینکه تنها دو ماه از عرضه تبلت های مدیاپد M6 می گذرد؛ شایعاتی پیرامون نسل هفتم این تبلت ها نیز در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. اگر به خاطر داشته باشید، چند روز پیش رندرهای متعددی از مدیاپد M7 منتشر شد. حال جزییات جدیدی از این دستگاه به فضای مجازی راه یافته که ما را با مشخصات آن بیشتر آشنا می کنند.

طبق معمول، تبلت مدیاپد M7 از قلم M-Pen شرکت هواوی پشتیبانی می کند. در پنل پشتی این دستگاه، چیدمان دوربین دوگانه به چشم می خورد. ماژول دوربین شبیه به ماژول مدیاپد M6 بوده و حالتی برآمده دارد. حاشیه دور نمایشگر به قدری باریک است که دکمه Home در آن مشاهده نمی شود. بنابراین می توان گفت که سنسور اثر انگشت احتمالا زیر خود صفحه قرار دارد. در قسمت پایین این تبلت، یک پورت USB-C به چشم می خورد که دو طرف آن به وسیله بلندگوهای کوچک احاطه شده است. مدیاپد M7 در رنگ بندی های سفید و سیاه در اختیار مشتری قرار می گیرد.

تبلت مدیاپد M7

ظاهرا تبلت مدیاپد M7 به چیپست کایرین 990، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز شده و ظرفیت باتری آن نسبت به مدل قبلی بیشتر است. این دستگاه از سیستم عامل اندروید 10 استفاده می کند، اما قابلیت پشتیبانی از سرویس های گوگل را ندارد.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ عرضه، قیمت و قابلیت دسترسی تبلت مدیاپد M7 در نقاط مختلف جهان گزارش نشده است. از آنجایی که تبلت مدیاپد M6 در ماه ژوئن روانه بازار شد، انتظار می رود که محصولات سری M نیز در اوایل سال آینده میلادی و احتمالا در کنفرانس 2020 MWC معرفی شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع