حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تبلت بعدی هوآوی از نظر ظاهری شبیه به آیپد پرو می‌باشد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مدتی قبل کمپانی سامسونگ تبلت پرچمدار خود را به نام Galaxy Tab S6 معرفی و عرضه نمود اما اکنون بر اساس گزارش‌های منتشر شده گویا اپل تصمیم دارد که یک خط تولید جدید برای آیپد پرو آماده نماید. اکنون بر اساس گزارش منتشر شده از سوی ۹۱Mobiles گویا کمپانی هوآوی نیز قصد دارد از یک تبلت بالا رده رونمایی به عمل آورد که در اوایل سال آینده‌ی میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

اکنون انتظار می‌رود که این تبلت با نام MediaPad M7 به بازار عرضه شود. بر اساس رندرهای منتشر شده از این تبلت پرچمدار، نسل بعدی تبلت‌های هوآوی قرار است یک صفحه‌نمایش بزرگ با حاشیه‌‌ی کم داشته باشد و دقیقا مانند آیپد پرو به احتمال از یک بدنه‌‌ی بسیار باریک برخوردار خواهد بود. البته‌ حاشیه‌ی این تبلت به اندازه‌ای است که بتواند دوربین جلو و سنسورهای لازم برای این دستگاه را در خود جای دهد. گویا هوآوی به دلایل خاصی سوراخ پانچ را برای قرارگیری دوربین و سنسورهای مورد نیاز انتخاب کرده است.

ظاهرا پنل پشتی تبلت‌های رده‌ بالای هوآوی قرار است از جنس آلومینیوم باشد که یک دوربین عمودی در گوشه‌ی بالا سمت چپ این پنل قرار گرفته است. با اینکه رندرهای منتشر شده از این دستگاه کیفیت بالایی ندارد اما می‌توان تشخیص داد که در کنار ماژول اصلی دوربین این دستگاه دو سنسور به همراه یک فلاش LED قرار گرفته است. جزئیات دیگر نظیر اسپیکرهای bottom-firing و پورت USB-C نیز قابل مشاهده است. اما هنوز مشخص نیست که آیا جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است یا خیر؟!

تبلت بعدی هوآوی از نظر ظاهری شبیه به آیپد پرو می‌باشد

سایر جزئیات مانند سازگاری با صفحه‌کلید مغناطیسی و یک قلم M-Pen بهبود یافته نیز احتمالا همراه با این دستگاه رونمایی خواهد شد. قلم اختصاصی هوآوی نیز مانند Apple Pencil قرار است به صورت مغناطیسی در کنار تبلت قرار بگیرد و قابلیت شارژ بی‌سیم برای این دستگاه نیز احتمالا فراهم خواهد شد.

مشخصات کلی تبلت MediaPad M7 هنوز به طور دقیق فاش نشده است اما انتظار می‌رود که پردازنده‌ی جدید Kirin 990 همراه با حداقل ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در این دستگاه تعبیه شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع