حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هواوی نوا 5z مجهز به چیپست کایرین 810 به صورت رسمی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هواوی نوا 5z از راه رسید. این گوشی هوشمند به 6 گیگابایت رم مجهز شده و قدرت آن را چیپست کایرین 810 تامین می کند.

هواوی از گوشی های سری نوا 5 در ماه ژوئن سال جاری میلادی رونمایی کرد که البته مدل نوا 5i پرو یک ماه بعد در معرض دید عموم قرار گرفت. حال این شرکت عضو جدید این خانواده را در کشور چین معرفی کرده است. هواوی نوا 5z این گوشی هوشمند جدید بوده که به گونه ای نسخه ارزان قیمت نوا 5i پرو محسوب می شود.

قدرت این گوشی هوشمند جدید هواوی را چیپست کایرین 810 تامین می کند که توسط 6 گیگابایت رم همراهی می شود. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد. سایر مشخصات فنی این اسمارت فون تفاوتی با گوشی هواوی نوا 5i پرو ندارد.

در جلوی این دستگاه یک صفحه نمایش 6.26 اینچی LCD قرار گرفته که یک حفره را برای دوربین سلفی میزبانی می کند. دوربین سلفی این محصول، 32 مگاپیکسلی است. روی پنل پشتی گوشی جدید هواوی شاهد خودنمایی دوربین اصلی چهارگانه هستیم. سنسورهای 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی واید، 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو دوربین اصلی دورن یک المان مربعی شکل قرار گرفته اند.

هواوی نوا 5 زد

انرژی هواوی نوا 5 زد توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی است. هواوی برای گوشی هوشمند جدید خود سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 را در نظر گرفته است. این رابط کاربری قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد که شامل هوش مصنوعی برای دوربین، عملکرد کلی و همچنین GPU Turbo می شود.

قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول در نسخه های 64 و 128 گیگابایتی به ترتیب برابر با 200 و 225 دلار است. کاربران هم اکنون می توانند این گوشی هوشمند را در کشور چین خریداری کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع