حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیائومی می CC9 پرو با فناوری شارژ سریع 30 واتی در EEC رویت شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی می CC9 پرو با فناوری شارژر سریع ۳۰ واتی موفق به دریافت تاییدیه‌ی کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) شد. 

اواخر خردادماه گفته شد که . به‌فاصله‌ی کوتاهی و در تیرماه امسال، 

براساس اخبار منتشرشده از منابع خبری مختلف، صحبت از دو گوشی هوشمند از این سری یعنی یکی شیائومی می CC9 و نسخه‌ی ارزان‌قیمت‌تر آن شیائومی می CC9e بود. اکنون اخبار جدیدی از گوشی هوشمند سومی با نام شیائومی می CC9 پرو مطرح شده که تأیید‌یه‌ی عرضه در بازارهای مختلف را دریافت کرده است.

شیائومی می CC9 پرو

در ادامه بخوانید:

دستگاهی با شماره‌ی مدل M1910M4E در 3C مشاهده شده است که از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد. از سوی دیگر، دستگاه دیگری با همین مشخصات و شماره‌ی مدل M1910M4G موفق به دریافت تاییدیه‌ی کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) شده است.

پیش‌تر گفته شده بود که شیائومی می سی سی ۹ پرو با تراشه‌ی اسنپدراگون 730G به بازار عرضه خواهد شد. باتوجه به اینکه دستگاه جدید هنوز رویت نشده است، نمی‌توان اطلاعات دقیقی در مورد دوربین‌های آن ارائه کرد.

شیائومی می CC9 پرو

اما باتوجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی این گوشی هوشمند، احتمالا باید منتظر دستگاهی با دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین عریض ثانویه‌ی ۸ مگاپیکسلی درکنار حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی باشیم. احتمالا نسخه‌ی پرو دستگاه با چنین مشخصاتی به بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی می CC9 پرو

گوشی‌های هوشمند سری Mi CC9 از پنل‌های Super AMOLED بهره می‌برند که قطعا نسخه‌ی ارتقایافته‌ و راهکار مناسب‌تری نسبت به پنل‌های LCD را به کاربران ارائه می‌دهند. گوشی هوشمند جدید احتمالا با باتری با ظرفیت ۴۰۳۰ میلی‌آمپرساعت و رابط کاربری MIUI 10 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید پای به بازار عرضه خواهد شد. هرچند بی‌شک کاربران تمایل دارند دستگاهی با رابط کاربری MIUI 11 و اندروید Q دراختیار داشته باشند. انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید طی دو هفته‌ی آتی به‌صورت رسمی معرفی شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع