لنوو تینک پد X1 انعطاف پذیر در سال 2020 عرضه می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – نسخه انعطاف پذیر تبلت لنوو تینک پد X1 در سه ماهه دوم سال 2020 روانه بازار خواهد شد. این محصول یک کامپیوتر شخصی است که می توان آن را به راحتی جا‌به‌جا کرد.

لنوو در هفته گذشته بالاخره تاریخ عرضه نسخه انعطاف پذیر تینک پد X1 را اعلام کرد. طبق اظهارات لنوو، این تبلت به لحاظ سخت افزاری آماده ورود به بازار است؛ اما سازندگان آن هنوز قصد دارند تا کیفیت و سرعت عملکرد را بهبود بخشند. این دستگاه تاشو که به راحتی درون کیف شما قرار می گیرد، به نمایشگر اولد 13.3 اینچی با رزولوشن 2K مجهز شده است.

به نظر می رسد که شرکت های سازنده جدیدا به جای تولید تبلت های 2 در 1، به ساخت تبلت های انعطاف پذیر روی آورده اند. این موضوع نه تنها فرد را از حمل لپ تاپ های سنگین بی نیاز می کند، بلکه بازار فروش گوشی های هوشمند را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

کاربران تینک پد X1 انعطاف پذیر قادر خواهند بود تا دستگاه خود را به حالت های مختلف (book، flip و …) در آورده و از یک استند برای ثابت نگه داشتن آن کمک بگیرند. شایان ذکر است؛ این محصول جدید از پردازنده مرموز اینتل بهره می برد و از سیستم عامل ویندوز مایکروسافت استفاده می کند.

مدیر شرکت لنوو درباره تینک پد X1 انعطاف پذیر گفته که این محصول یک رایانه شخصی تمام عیار است که افراد می توانند به راحتی آن را در دستان خود نگه داشته و آن را جابه‌جا کنند.

کمپانی لنوو اعلام کرده که این دستگاه در سه ماهه دوم سال 2020 (بین ماه های آوریل و ژوئن) آماده عرضه به بازار است. اگر مراحل ساخت و توسعه لنوو تینک پد X1 در ماه آوریل تمام شود، احتمالا این شرکت در مراسم Computex 2020 که قرار است در پایتخت تایوان یعنی تایپه برگزار شود، از این محصول رونمایی خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع