هواوی بند 4 | هواوی Band 4 مجهز به صفحه نمایش رنگی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هواوی بند 4 به صورت رسمی معرفی شد. این دستبند هوشمند هواوی به صفحه نمایش 0.96 اینچی با فناوری TFT مجهز شده است.

آنر چند روز پیش از دستبند هوشمند آنر بند 5i رونمایی کرد و حال شرکت هواوی نیز دستبند هوشمند خود را معرفی کرده است. هواوی بند 4 از نظر طراحی شباهت زیادی به آنر Band 5i دارد. این دستگاه از صفحه نمایش رنگی 0.96 اینچی TFT با شیشه 2.5D بهره می برد. رزولوشن این نمایشگر برابر با 80 × 160 پیکسل است. این صفحه نمایش اطلاعاتی مانند ساعت، تاریخ، فعالیت های ورزشی و نوتیفیکیشن اپلیکیشن ها را نمایش می دهد.

دستبند هوشمند هواوی Band 4 دارای سنسور سنجش ضربان قلب بوده و قادر به پایش خواب کاربر است. این دستگاه می تواند فعالیت های مختلف ورزشی مانند دویدن، راه رفتن و دوچرخه سواری را اندازه گیری کند. این محصول در برابر نفوذ آب مقاوم است و تا عمق 50 متری آب سالم باقی می ماند. این دستبند هوشمند ورزشی از محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید 4.4 به بالا و iOS 9.0 به بالا پشتیبانی می کند. هواوی برای این دستگاه خود بلوتوث 4.2 در نظر گرفته؛ با این حال تراشه NFC را از آن حذف کرده است.

هواوی Band 4

هواوی Band 4 در سه رنگ مشکی گرافیتی، Sakura Pink و  Amber Sunrise به فروش می رسد. بر اساس ادعای هواوی، باتری 91 میلی آمپر ساعتی این دستبند 7 تا 9 روز شارژدهی دارد. این محصول دارای رابط USB-A است، بنابراین باید آن را برای شارژ به شارژهای استاندارد متصل کرد. در حال حاضر این دستبند در کشورهای اندونزی و تایلند قابل خرید است و فروش آن از تاریخ 1 نوامبر در کشور چین آغاز می شود. قیمت هواوی بند 4 برابر با 30 دلار است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع