حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

موتورولا موتو G8 پلاس و موتو E6 پلی به صورت رسمی معرفی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – موتورولا موتو G8 پلاس به همراه موتو E6 پلی در معرض دید عموم قرار گرفتند. در این مطلب به بررسی مشخصات این دو گوشی هوشمند می پردازیم.

موتورولا از محصولات جدید خود رونمایی کرد. این شرکت علاوه بر معرفی دو گوشی هوشمند جدید، خبر از عرضه جهانی گوشی وان ماکرو از تاریخ 28 اکتبر با قیمت 229 یورو داد. در ادامه شما را با محصولات جدید این برند آشنا می کنیم.

مشخصات موتورولا موتو G8 پلاس

مشخصات موتورولا موتو G8 پلاس

جدیدترین گوشی هوشمند از سری موتو G از راه رسید. موتو G8 پلاس به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که در بالای آن برش قطره ای به چشم می خورد. دوربین سلفی این محصول 25 مگاپیکسلی است. پنل پشتی موتو جی 8 پلاس دوربین اصلی سه گانه را میزبان می کند. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 بوده که توسط سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق و سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می شود. در کنار این دوربین، سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

قدرت این گوشی هوشمند توسط پردازنده اسنپدراگون 665 تامین می شود که آن را 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. موتورولا برای این محصول خود 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته و آن را به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. قیمت این گوشی هوشمند برابر با 269 یورو بوده و از تاریخ 28 اکتبر وارد بازار می شود.

مشخصات موتو E6 پلی

مشخصات موتو E6 پلی

این اسمارت فون به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 مجهز شده است. پنل پشتی این دستگاه میزبان دوربین اصلی تکی 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED و سنسور اثر انگشت است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده کنند.

قدرت موتورولا موتو E6 پلی توسط پردازنده مدیاتک MT6739 تامین می شود که آن را 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای اشاره کرد. موتو E6 پلی از ماه نوامبر با رنگ های آبی و مشکی وارد بازار اروپا می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع