گوشی رد هیدروژن وان به پایان راه رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی رد هیدروژن وان نسل دومی نخواهد داشت. مدیر عامل شرکت RED، جیمز جانارد علاوه بر بازنشستگی، خبر از لغو پروژه گوشی RED Hydrogen One داد.

عکاسان و فیلمسازان با برند رد و دوربین های آن آشنایی دارند. تعدادی از بهترین فیلم ها در جهان، توسط محصولات این شرکت ساخته شده اند. در سال های اخیر، این شرکت تصمیم گرفت وارد بخش گوشی های هوشمند شود. اولین گوشی این برند، گوشی رد هیدروژن وان بود. در صورتی که منتظر نسل دوم گوشی RED Hydrogen One هستید، باید به شما بگوییم که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

گوشی Red Hydrogen One

موسس و مدیر عامل رد، جیمز جانارد به تازگی اعلام کرده به علت مشکلات سلامتی، بازنشسته می شود. آقای جانارد 70 ساله در پیام مربوط به اعلام بازنشستگی خود، خبر از لغو پروژه هیدروژن داده است. این شرکت در بخش گوشی های هوشمند فعالیت دیگری نخواهد داشت. آقای جانارد در بیانیه خود گفته است:

من همراه با اعلام بازنشستگی خود، خبر از لغو پروژه هیدروژن می دهم. از اینکه با افراد بسیار خوبی در این مدت کار کردم، افتخار می کنم. RED Digital Cinema قدرتمندتر از گذشته تحت مدیریت جراد، تامی و جمین به فعالیت خود ادامه می دهد. حسگر کومودو در راه است و به پشتیبانی از گوشی Red Hydrogen One در آینده ادامه می دهیم.

در گذشته شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با نسل دوم گوشی هوشمند شرکت رد بودیم. انتظار داشتیم این محصول به مشخصات و ویژگی های شگفت انگیزی مجهز شود، اما این انتظار بیهوده بود. با توجه به رقابت سنگین در بخش گوشی های هوشمند، تعجبی ندارد اگر در آینده شرکت های دیگری از آن خارج شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع