حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

جدیدترین شرایط فروش سایپا | 4 آبان 98

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – جدیدترین شرایط فروش سایپا شامل چندین خودرو می شود. برای اطلاع از شرایط فروش فوری و فروش اقساطی سایپا ویژه 4 آبان همراه ما باشید.

سایپا در ماه های گذشته بسیاری از محصولات خود را به صورت اقساطی و نقدی به فروش رسانده است. ثبت نام در طرح های فروش فوری، نقدی و پیش فروش محصولات سایپا به صورت اینترنتی انجام می شود. لازم به ذکر است؛ طرح های فروش این شرکت از ساعت 10 صبح شروع می شود. شرایط پیش فروش سایپا تقریبا به صورت ماهانه تغییر می کند، بنابراین اطلاع از آن ها اهمیت بالایی دارد. برای اطلاع از شرایط فروش محصولات سایپا همراه ما باشید.

شرایط ویژه فروش محصولات سایپا در سال 98

سایپا برای امروز، 4 آبان تعدادی از محصولات خود را به صورت فوری به فروش می رساند. در این طرح شاهد حضور خودروهای سراتو و تیبا صندوقدار با رینگ فولادی و رینگ آلومینیومی هستیم. علاوه بر فروش نقدی، سایپا تعدادی از محصولات خود را نیز به صورت اعتباری به فروش می رساند که شامل خودروهای سایپا 151 و تیبا صندوق دار با رینگ فولادی و آلومینیومی می شود.

شرایط فروش فوری اعتباری سایپا چگونه است؟

سایپا در تاریخ 4 آبان خودروهای زیر را به صورت نقدی به فروش می رساند. لازم به ذکر است؛ زمان تحویل این محصولات 30 روزه است.

خودرو

قیمت فروش (تومان)

سایپا 151

40,313,000

شرایط فروش اقساطی سایپا به چه صورت است؟

سایپا امروز علاوه بر فروش فوری، برخی از محصولات خود را به صورت اقساطی نیز به فروش می رساند که شامل خودروهای سایپا 151 و تیبا صندوق دار با رینگ فولادی و آلومینیومی می شود.

شرایط فروش اقساطی سایپا ویژه 4 آبان به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت خودرو

مبلغ تسهیلات

بازپرداخت

سایپا 151 40,313,000 4,000,000 3 چک 4 ماهه
تیبا صندوقدار با رینگ فولادی 43,443,000 5,000,000 3 چک 4 ماهه
تیبا صندوقدار با رینگ آلومینیومی 46,443,000 5,000,000 3 چک 4 ماهه

همانند همیشه، شرایط فروش فوری و اقساطی سایپا دارای چندین شرایط به شرح زیر است:

  • محدودیت کد ملی برای ثبت نام وجود دارد و با هر کد ملی تنها می توان یک خودرو ثبت نام کرد. افرادی که از ابتدای سال 97 اقدام به ثبت نام در شرایط فروش سایپا کرده اند، نمی توانند در طرح امروز شرکت کنند.
  • با توجه به این موضوع که برای هر کد ملی محدودیت وجود دارد، باید در ثبت اطلاعات دقت کافی صورت پذیرد. در صورت بروز هرگونه اشتباه در ثبت نام خودرو، علاوه بر ابطال خرید خودرو سایپا، مبلغ دریافتی نیز به خریدار برگردانده می شود.
  • امکان ثبت نام برای افراد زیر 18 سال وجود ندارد.
  • بر اساس استقبال مشتریان، نوع خودرو، تعداد فروش و ظرفیت ثبت نام هر یک از محصولات سایپا به صورت روزانه در سیستم فروش بارگذاری می شود.

در روزهای اخیر شاهد ثبات نسبی در بازار خودروهای آزاد بودیم. قیمت برخی خودروها در شروع این هفته با کاهش روبه‌رو بوده اند، چرا که علاوه بر افزایش عرضه خودرو از سوی شرکت های مختلف، خریداران نیز در بازار کاهش پیدا کرده اند. با کاهش تقاضای کاذب و عدم تمایل دلالان به خرید خودرو، شاهد کاهش بیشتر قیمت آن ها در بازار آزاد خواهیم بود. در حال حاضر برخی خودروهای سایپا دارای قیمت کارخانه و بازار آزاد یکسان هستند که برای مثال می توان به خودروی ساینا اشاره کرد.

پیش فروش محصولات سایپا

قیمت خودروهای داخلی و وارداتی در طی دو سال گذشته با افزایش چشمگیری روبه‌رو بوده و بسیاری از شرکت ها نیز از ایران خارج شده اند. خروج این شرکت ها باعث شده ایران خودرو و سایپا قادر به تحویل بسیاری از خودروها مانند محصولات رنو نباشند. علاوه بر این موضوع، نیروی انتظامی در گذشته خبر از توقف شماره گذاری خودروی پراید از سال آینده داده بود؛ با این حال سایپا همچنان به فروش نسخه های مختلف آن ادامه می دهد و وزیر صمت نیز تاریخ توقف تولید این خودرو را قطعی ندانست (شماره گذاری پراید از سال آینده متوقف می شود). در گذشته چندین بار خبر توقف تولید پراید در فضای مجازی منتشر شده بود؛ با این حال هیچ یک از آن ها عملی نشدند.

شرایط پیش فروش سایپا

در هفته های آینده شاهد طرح های پیش فروش محصولات سایپا و همچنین فروش اقساطی سایپا تحویل فوری خواهیم بود. این موضوع به معنای افزایش عرضه خودرو به بازار است، البته بسیاری از خریداران خبر از عدم تحویل خودروهای خود می دهند. بسیاری از افرادی که خواهان خرید خودرو سایپا هستند، در طرح های فروش آن شرکت می کنند، البته شاید ظرفیت این طرح ها به سرعت تکمیل شود. در گذشته یکی از نمایندگان مجلس به این موضوع اشاره کرده بود که عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده، جرم محسوب می شود؛ با این حال شرکت ها به این موارد توجه نمی کنند (عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده جرم است).

شرایط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری

سایپا برخلاف ایران خودرو سعی کرده تمام محصولات موجود در خط تولید خود را در شرایط مختلف به فروش برساند. یکی از خودروهایی که در اکثر شرایط فروش حضور دارد، کیا سراتو است. این خودروی مونتاژ کره ای که طرفداران زیادی در بازار دارد، در گذشته نه چندان دور از خط تولید خارج شد (تولید کیا سراتو متوقف شد؛ شوک جدید به صنعت خودروی ایران). در حقیقت شرکت کیا به علت تحریم های ایالات متحده آمریکا همکاری خود را با سایپا متوقف کرد و این شرکت نیز به واسطه عدم تامین قطعات، مجبور به توقف تولید سراتو شد.

خرید خودرو سایپا

با وجود توقف تولید همچنان شاهد حضور آن در طرح فروش سایپا هستیم. قیمت این خودرو نیز برخلاف انتظار در بازار افزایش پیدا نکرد و حتی شاهد کاهش قیمت آن نیز بودیم. در گذشته با توقف تولید محصولات رنو، قیمت خودروهای این برند در بازار با افزایش شدیدی مواجه شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع