دونالد ترامپ خواهان بازگشت دکمه هوم به آیفون است!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رئیس جهمور آمریکا، دونالد ترامپ به تازگی در توییتی خطاب به تیم کوک اعلام کرده که دکمه هوم در آیفون بسیار بهتر از سوایپ و ژست های حرکتی است.

به نظر می رسد رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ به تازگی گوشی خود را عوض کرده و یک آیفون بدون دکمه هوم خریده است. ترامپ از حذف این دکمه از آیفون های اپل راضی نیست و برای این موضوع توییت کرده است. مخاطب این توییت، تیم کوک، مدیر عامل اپل است. توییت دونالد ترامپ به شرح زیر است:

خطاب به تیم: دکمه هوم در آیفون بسیار بهتر از سوایپ است!

در حال حاضر نمی توان در رابطه با گوشی ترامپ اظهار نظری کرد. این احتمال وجود دارد که رئیس جمهور آمریکا گوشی آیفون XS، آیفون XR و یا یکی از گوشی های سری آیفون 11 را خریداری کرده باشد (هزینه تولید آیفون 11 پرو مکس چقدر است؟). از سال گذشته اپل تصمیم به حذف دکمه هوم از تمام گوشی های خود گرفت. آخرین گوشی های اپل با این دکمه، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هستند که در سال 2017 همزمان با آیفون ایکس وارد بازار شدند.

دونالد ترامپ

در مارس 2017 ترامپ گوشی اندرویدی خود را با آیفون عوض کرد، البته اطلاعاتی در رابطه با گوشی او در اختیار رسانه ها قرار نگرفت. با توجه به تاریخ تعویض گوشی، آیفون ترامپ دارای دکمه هوم بوده چرا که در آن تاریخ هنوز آیفون X از راه نرسیده بود (آیفون X به عنوان پرفروش ترین گوشی در سال 2018 معرفی شد).

بر اساس شایعات، اپل در سال آینده گوشی آیفون SE 2 را وارد بازار می کند که دارای طراحی مشابه با آیفون 8 است (قیمت آیفون SE 2 و مشخصات آن لو رفت). این موضوع به معنای حضور دکمه هوم در آن است که می تواند ترامپ را تبدیل به یکی از طرفداران آن کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع