دریافت تأییدیه برای گوشی‌های شیائومی می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

خط تولید تقریباً فراموش شده می نوت (Mi Note) شیائومی احتمالاً امسال با معرفی دو مدل جدید احیا شود. امروز اخباری به دستمان رسید که نشان می‌دهند نه یکی، بلکه دو دستگاه از این سری سابقاً محبوب قرار است تولید گردد.

این گوشی‌ها می نوت ۱۰ (Mi Note 10) و می نوت ۱۰ پرو (Mi Note 10 Pro) نامیده خواهند شد و تا کنون برخی تأییدیه‌های لازم را از سازمان‌های NBTC تایوان، IMDA سنگاپور و EEC دریافت کرده‌اند. متأسفانه فعلاً اطلاعات کاملی از مشخصات فنی آنها در دست نداریم و تنها چیزی که در مورد این دو گوشی می‌توانیم بگوییم، اسامی رمز است که برای مدل‌های نامبرده به ترتیب باید از عبارات M1910F4G و M1910F4S استفاده کنیم.

در ماه ژوئن، مدیرعامل شیائومی اصرار داشت که بگوید برنامه‌ای برای تداوم بخشی به خط تولید می نوت وجود ندارد اما حالا به نظر می‌رسد قرار است اتفاقات دیگری رخ دهد. پس از اینکه دو سال پیش مدل می نوت ۳ (Mi Note 3) معرفی شد، گویا دستگاه‌های جدید این خط تولید ترتیب نام‌گذاری را رعایت نخواهند کرد هرچند تا کنون از این دست رویدادها توسط کمپانی چینی به وقوع پیوسته است. در این بین، شایعاتی به گوش می‌رسد که می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو همان محصولات شیائومی هستند که نمایشگر آنها از نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد و به دوربین تله فوتو با قابلیت زوم ۵ برابری تجهیز شده‌اند و می‌توانند ویدیوهایی با کیفیت ۸K ضبط کنند.

به هر حال، اگر گزارشی که حساب کاربری Ice Universe در توییتر منتشر کرده درست باشد، باید به زودی اطلاعات بیشتری از دو دستگاه مذکور به دستمان برسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع