پانوس پانای: دوربین سرفیس Duo کیفیت بسیار بالایی دارد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اخیرا مدیر محصولات مایکروسافت، پانوس پانای به کیفیت بالای دوربین گوشی سرفیس Duo اشاره کرده است. این دستگاه اواخر سال آینده میلادی وارد بازار می شود.

مایکروسافت در کشور آلمان با دعوت از خبرنگاران و توسعه دهندگان، جلسه ای با پانوس پانای را ترتیب داد. همانطور که می توان حدس زد، در این جلسه سوالات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند سرفیس Duo از مدیر محصولات مایکروسافت پرسیده شد (مایکروسافت سرفیس Duo رونمایی شد؛ گوشی هوشمند اندرویدی با نمایشگر دوگانه). پانای اطلاعات زیادی در اختیار رسانه ها قرار نداد؛ با این حال به این موضوع اشاره کرد که کیفیت دوربین آن در سطح جهانی است.

مایکروسافت در گذشته نه چندان دور از نمونه اولیه این گوشی هوشمند رونمایی کرد که تنها دارای یک دوربین سلفی بود. روی پنل پشتی این محصول یک المان دایره ای شکل حضور داشت که احتمالا دوربین اصلی را میزبانی می کند. این جایگاه تنها محل قرارگیری یک سنسور است و خبری از چندین سنسور برای دوربین اصلی این دستگاه نخواهد بود (تماشا کنید: نگاه نزدیک به سرفیس Neo و سرفیس Duo).

سرفیس Duo

نزدیک به یکسال تا زمان عرضه این محصول زمان باقی مانده است؛ بنابراین مایکروسافت در این مدت چه پیشرفتی می تواند در زمینه دوربین داشته باشد؟ ضخامت این دستگاه بسیار کم است، بنابراین این شرکت نمی تواند برای آن سنسور بزرگی در نظر بگیرد، البته شاید مایکروسافت راه حل دیگری داشته باشد.

در گذشته این برند یک پتنت جذاب را به ثبت رسانده بود که به گروهی از لنزهای جدا از هم و یک سنسور تصویر اشاره می کرد. این قطعات در زمان موردنیاز، توسط یک فعال کننده در موقعیت موردنظر قرار می گیرند. احتمال استفاده از این سیستم در سرفیس Duo وجود دارد، البته شاید مایکروسافت از سنسورهای بسیار باریک در گوشی هوشمند اندرویدی خود استفاده کند. باید منتظر ماند و دید این شرکت چه برنامه ای برای این محصول دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع