حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تصویر جعبه شیائومی می نوت 10 فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

فاش‌شدن تصویر جعبه‌ی شیائومی می نوت ۱۰ نشان می‌دهد که احتمالا چینی‌ها قصد دارند گوشی یادشده را به‌زودی معرفی و روانه‌ی بازار کنند.

چند سال از عرضه‌ی آخرین مدل گوشی‌های خانواده‌ی می نوت شیائومی می‌گذرد. با این حال به‌نظر می‌رسد که این شرکت چینی قصد دارد به‌زودی دو مدل جدید را از این خانواده معرفی و روانه‌ی بازار کند. گرچه تاکنون خبری رسمی در این‌ زمینه منتشر نشده، اما شیائومی احتمالا در حال‌ آمادگی برای رونمایی گوشی‌های می نوت ۱۰  و می نوت ۱۰ پرو (Xiaomi Mi Note 10 Pro) در آینده‌ای نزدیک است.

ساعاتی پیش شاهد فاش‌شدن تصویر منتسب به جعبه‌ی شیائومی می نوت ۱۰ در فضای وب بودیم که البته احتمال غیرواقعی بودن آن هم وجود دارد. با این حال اگر تصویر موردبحث به جعبه‌ی واقعی می نوت ۱۰ مربوط باشد، به این نتیجه می‌رسیم که چینی‌ها تصمیم گرفته‌اند در نام‌گذاری گوشی‌های خانواده‌ی می نوت مستقیما از عدد ۳ به ۱۰ بروند.

شیائومی شرکتی است که هم طرفداران زیادی دارد و هم شماری از کاربران روی خوشی نسبت به آن نشان نمی‌دهند. طرفداران این شرکت معتقد هستند که شیائومی همواره محصولاتی نوآورانه را تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. گزارش‌های اخیر می‌گویند که شیائومی طی چند وقت اخیر به‌صورت ویژه روی رابط کاربری MIUI 11 و گوشی معرفی‌نشده‌ی می میکس ۴ کار کرده است؛ در ضمن براساس شایعاتی دیگر، شیائومی قصد دارد در آینده پرچم‌دار جدیدی را با نام می ۱۰ عرضه کند.

جعبه شیائومی می نوت 10 / Xiaomi Mi Note 10 Packing

تصویر منتسب به جعبه‌ی شیائومی می نوت ۱۰

تصویر جدیدی اخیرا در فضای وب فاش شده است که جعبه‌ی مشکی‌رنگی در آن دیده می‌شود؛ در قسمت بالایی و کناری جعبه‌ی موردبحث شاهد عبارت‌های Note 10 و Mi Note 10 هستیم که به‌شکلی زیبا نوشته شده‌اند. این تصویر باعث شده است که کاربران انتظار داشته باشند، شیائومی بخواهد در آینده‌ای نزدیک جدیدترین گوشی خانواده‌ی می نوت را با نام می نوت ۱۰ معرفی کند. 

مقاله‌ی مرتبط:

آخرین گوشی خانواده‌ی می نوت، شیائومی می نوت ۳ بود که در سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار شد. به‌نظر می‌رسد که شیائومی قصد ندارد گوشی جدیدش را با نام می نوت ۴ عرضه کند. درواقع چینی‌ها تصمیم گرفته‌اند رویکرد خودشان را برای نام‌گذاری مدل جدید تغییر دهند و مستقیما از عدد ۱۰ استفاده کنند. برخی کاربران گفته‌اند، اقدام اخیر شیائومی برای این است که نشان دهد مدل جدید سری می نوت قرار است به‌صورت مستقیم به رقابت با مدل جدید گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ بپردازد (حداقل از لحاظ نام‌گذاری). در ضمن شیائومی این کار را برای یکپارچگی بیشتر نام‌گذاری محصولاتش انجام داده است؛ زیرا همان‌طور که گفتیم، شرکت چینی قصد دارد به‌زودی گوشی می ۱۰ را رونمایی کند.

در تصویر منتسب به جعبه‌ی می نوت ۱۰ تنها شاهد عبارت‌های یادشده هستیم و هیچ‌گونه مشخصات فنی روی آن دیده نمی‌شود. با این حال برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که شیائومی قصد دارد در گوشی می نوت ۱۰ از سیستم-روی-چیپ اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوالکام استفاده کند تا این گوشی بتواند از پس انجام هر وظیفه‌ای که فکرش را بکنید بربیاید.

شیائومی می نوت / Xiaomi Mi Note

همچنین گفته می‌شود که شیائومی می نوت ۱۰ قرار است به نمایشگری با نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۹۰ هرتز یا حتی ۱۲۰ هرتز مجهز شود. افزون بر موارد یادشده، برخی رسانه‌ها گفته‌اند که جدیدترین عضو خانواده‌ی می نوت از دوربینی قدرتمند بهره خواهد گرفت. درواقع شایعه‌ها به بهره‌مندی می نوت ۱۰ از دوربینی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتال ۵۰ برابری اشاره کرده‌اند.

فراموش نکنید که گفته‌های بالا فعلا در حد حدس و گمان است و حتی تصویر جعبه‌ی می نوت ۱۰ نیز می‌تواند تصویری غیرواقعی باشد. وب‌سایت اسلش‌لیکس که به‌طور ویژه در زمینه‌ی افشای مشخصات مربوط به گوشی‌ها فعالیت می‌کند، سیستم نظرسنجی ویژه‌ای دارد که کاربران از طریق آن به میزان واقعی بودن شایعه‌ها امتیاز می‌دهند؛ تصویر جعبه‌ی می نوت ۱۰ تاکنون نتوانسته است امتیاز زیادی را از کاربران وب‌سایت یادشده دریافت کند؛ بنابراین افراد زیادی به واقعی بودن این تصویر اعتقاد ندارند.

افزون بر موارد یادشده، دو گوشی می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو اخیرا گواهی مؤسسه‌‌های NBTC و EEC را دریافت کرده‌اند و در وب‌سایت آن‌ها فهرست شده‌اند. در ضمن برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که گوشی می نوت ۱۰ در مؤسسه‌ی IMDA سنگاپور رؤیت شده است. اعطای گواهی‌های یادشده به گوشی‌های جدید شیائومی هیچ‌گونه مشخصات مربوط به آن‌ها را فاش نمی‌کند.

سودهنشو امبور، یکی از افشاگران حوزه‌ی فناوری، اخیرا در صفحه‌ی توییترش گفته شیائومی می نوت ۱۰ قرار است دارای شماره‌مدل M1910F4G و می نوت ۱۰ پرو دارای شماره‌مدل M1910F4S باشد. اسکرین‌شات‌های فاش‌شده از سوی این افشاگر که فهرست شدن گوشی‌‌های جدید شیائومی را در NBTC و EEC نشان می‌دهند، به‌صورت غیرمستقیم به عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن‌ها اشاره دارند.

شیائومی می نوت / Xiaomi Mi Note

این نخستین باری نیست که به نام می نوت ۱۰ به‌عنوان جدیدترین گوشی خانواده‌ی شیائومی می نوت اشاره می‌شود. صفحه‌ی توییتر آیس یونیورس که سابقه‌ی درخشانی در زمینه‌ی فاش کردن مشخصات مربوط به گوشی‌های هوشمند دارد، مدتی پیش مدعی شد که شیائومی قصد دارد روند نام‌گذاری گوشی‌های خانواده‌ی می نوت را تغییر دهد و مدل جدید را با نام می نوت ۱۰ و سخت‌افزار بسیار قوی نسبت به نسل‌های پیشین معرفی کند. آیس یونیورس اعلام کرده بود که می نوت ۱۰ در اواخر ماه اکتبر ۲۰۱۹ (ماه جاری میلادی) معرفی می‌شود.

شما کاربران تک تایمز چه دیدگاهی دراین‌زمینه دارید؟ به‌نظر شما تصویر جعبه‌ی می نوت ۱۰، حقیقی است؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات تک تایمز بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع