حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تعیین خط گرندپری مکزیک ۲۰۱۹؛ پول پوزیشن مکس وشتاپن

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تعیین خط گرندپری فرمول یک مکزیک ۲۰۱۹ با پول پوزیشن مکس وشتاپن از تیم استون مارتین ردبول ریسینگ به پایان رسید. لکلرک و فتل از فراری نیز دوم و سوم شدند.

پس از دورهای تمرینی، رانندگان فرمول یک ۲۰۱۹ برای تعیین خط در پیست هرمانوس رودریگز مکزیکوسیتی به میدان رفتند که درنهایت با پول پوزیشن مکس وشتاپن همراه شد. راننده‌ی هلندی ردبول فردا رقابت اصلی گرندپری فرمول یک مکزیک ۲۰۱۹ را از جایگاه اول آغاز خواهد کرد. به‌دنبال وشتاپن، چارلز لکلرک و فتل از فراری قرار گرفتند.

mexican formula one grand prix / گرندپری فرمول یک مکزیک

تمرین اول با عملکرد خوب لوئیس همیلتون و چارلز لکلرک پایان یافت؛ در تمرین دوم هم، سباستین فتل و مکس وشتاپن عملکرد بهتری نسبت به دیگران داشتند. تمرین سوم که ساعاتی پیش به پایان رسید، با پیشتازی چارلز لکلرک و سباستین فتل همراه شد. در تمرین دوم خودروی آلبون تصادف شدیدی کرد که مسئولان تیم مذکور برای قطعات یدکی آن به دردسر زیادی افتادند. همچنین نزدیک به ۱۵۰ نفر از کارکنان و بعضی از رانندگان دچار مسمومیت غذایی و شکم‌درد شدید شدند که این موضوع نگرانی زیادی برای تیم‌ها ایجاد کرد؛ از جمله این موارد می‌توان به وضعیت بد پیر گسلی اشاره کرد که البته با تلاش تیم تورو روسو برای مسابقه آماده شد.

mexican formula one grand prix / گرندپری فرمول یک مکزیک

مرحله‌ی اول تعیین خط فرمول یک مکزیک با عملکرد بسیار خوب رانندگان تیم ردبول آغاز شد. در این مرحله روبرت کوبیتسا، جورج راسل، رومن گروژان، کوین مگنوسن و لنس استرول از راهیابی به مرحله‌ی دوم تعیین خط باز ماندند؛ مرحله‌ی اول تعیین خط با پیشتازی مکس وشتاپن، الکس آلبون و چازلر لکلرک به پایان رسید. 

mexican formula one grand prix / گرندپری فرمول یک مکزیک

دور دوم مرحله‌ی تعیین خط گرندپری فرمول یک ۲۰۱۹ با پیشتازی همیلتون، بوتاس و فتل ادامه یافت؛ درحالی‌که آنتونیو جوویناتزی، کیمی رایکونن، دنیل ریکیاردو، نیکو هاکنبرگ و سرجیو پرز از راهیابی به مرحله‌ی سوم تعیین خط بازماندند. به این ترتیب رانندگان تیم‌های مرسدس، فراری، ردبول، تورو روسو و مک‌لارن توانستند در مرحله‌ی پایانی تعیین خط حضور داشته باشند.

mexican formula one grand prix / گرندپری فرمول یک مکزیک

در ادامه بخوانید:

در نهایت دور سوم مرحله‌ی تعیین خط گرندپری ۲۰۱۹ فرمول یک مکزیک با پیشتازی مکس وشتاپن و ثبت زمان ۱ دقیقه و ۱۴/۷۵۸ ثانیه به پایان رسید. پس از وشتاپن، راننده‌ی موناکویی فراری با ۰/۲۶۶ ثانیه اختلاف در جایگاه دوم ایستاد. سباستین فتل با ۰/۴۱۲ اختلاف نسبت به پیشتاز در مکان سوم تعیین خط گرندپری فرمول یک مکزیک ایستاد. لوئیس همیلتون، الکس آلبون، والتری بوتاس، کارلوس ساینز، لندو نوریس، دنیل کویات و پیر گسلی نیز در جایگاه چهارم تا دهم قرار گرفتند. والتری بوتاس در آخرین تلاش‌ها برای کسب جایگاه به‌سختی با دیواره‌ی پیست برخورد کرد و خودرویش به‌شدت آسیب دید.

خط راننده تیم
۱ مکس وشتاپن  ردبول
۲ چارلز لکلرک    فراری
۳ سباستین فتل   فراری
۴ لوئیس همیلتون   مرسدس
۵ الکس آلبون ردبول
۶   والتری بوتاس مرسدس
۷ کارلوس ساینز مک‌لارن
۸ لندو نوریس مک‌لارن
۹ دنیل کویات تورو روسو
۱۰ پیر گسلی تورو روسو

مرحله‌ی اصلی فرمول یک مکزیک ۲۰۱۹، روز یک‌شنبه ۵ آبان ماه ۹۸ از ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع