شرکت هواوی امسال 270 میلیون گوشی هوشمند می فروشد؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – موسس شرکت هواوی به تازگی در صحبت با رسانه های اروپایی به فروش 270 میلیون گوشی هوشمند تا آخر سال جاری میلادی اشاره کرده است.

چند روز پیش هواوی به فروش 200 میلیون گوشی هوشمند در سال 2019 اشاره کرد. این برند در مقایسه با سال گذشته، 64 روز زودتر به این میزان فروش دست پیدا کرده است. با توجه به جنگ تجاری میان ایالات متحده آمریکا و چین و همچنین تحریم های اعمال شده علیه هواوی، دستیابی به این فروش یک موفقیت محسوب می شود. هواوی همچنان به رشد خود ادامه می دهد. یکی از دلایل فروش بالای محصولات این شرکت را باید در تخفیف های گسترده برای گوشی های سری میت 30 در کشور چین جستجو کرد.

پس از انتشار این آمار، موسس هواوی، رن ژنگفی در صحبت با رسانه های اروپایی به فروش 270 میلیون گوشی هوشمند توسط این برند تا پایان سال جاری میلادی خبر داد. این فروش، 20 میلیون از پیش بینی تحلیلگران بیشتر است. شرکت هواوی در سال 2016 ادعا کرد که تا سال 2021 تبدیل به پرفروش ترین سازنده گوشی های هوشمند در جهان می شود. اگر این شرکت موفق به فروش 270 میلیون گوشی در سال جاری شود، احتمال رسیدن به هدف تغیین شده وجود دارد. بد نیست بدانید سامسونگ سال گذشته موفق به فروش 290 میلیون گوشی هوشمند شد.

هواوی پی 30 پرو

گوشی های سری هواوی Mate 30 به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده اند و همچنین دارای ویژگی ها و قابلیت های زیادی هستند. با وجود تمام ویژگی های مثبت، این محصولات بدون سرویس های گوگل به فروش می رسند؛ بنابراین فروش آن ها در کشورهای غربی بسیار سخت خواهد بود. این شرکت اواخر سال جاری میلادی گوشی Mate X را وارد بازار می کند (هواوی میت ایکس ماه آینده با قیمت 2400 دلار وارد بازار می شود). با توجه به افزایش فروش گوشی های هوشمند در اواخر سال، این احتمال وجود دارد که هواوی به میزان فروش پیش بینی شده خود دست پیدا کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع