افشای تصاویری از قاب هدفون بی سیم ایرپاد پرو اپل

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اخیرا اطلاعات و تصاویر جدیدی از قاب ایرپاد پرو اپل به فضای مجازی راه پیدا کرده که ما را تا حدودی با جزییات این محصول آشنا می کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید، ایرپاد پرو مدل جدید هدفون های بی سیم اپل است که احتمالا تا پایان ماه اکتبر در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. ظاهرا این محصول به قابلیت نویز کنسلینگ نیز مجهز شده است. حال تصاویر جدیدی از قاب ایرپاد پرو اپل در رسانه های مختلف به نمایش در آمده که مشخصات این محصول را تا حدودی برملا می کنند.  

تصاویر منتشر شده در وب سایت Weibo، نشان می دهند که ارتفاع این قاب نسبت به مدل قبلی اندکی افزایش یافته است. این یعنی ابعاد ایرپاد پرو نیز احتمالا بزرگتر از ایرپاد معمولی خواهد بود.

ایرپاد پرو به سادگی درون روزنه های تعبیه شده روی محفظه قرار می گیرد و بدین ترتیب عملیات شارژ آغاز می شود. با خواندن عبارات پایین محفظه مشاهده می شود که این محصول در کالیفرنیا و توسط خود شرکت اپل طراحی شده، اما در کشور چین تولید شده است.

کمپانی اپل نسخه نهایی سیستم عامل iOS 13.2 را تا پایان هفته آینده در اختیار افراد قرار می دهد. گفته می شود که این بروزرسانی عمدتا برای استفاده از ویژگی Beats Solo Pro در هندست ها ارائه می شود. بدیهی است که دارندگان ایرپاد پرو نیز از این قابلیت بهره مند می شوند.

انتشار عکس های جدید از قاب ایرپاد پرو اپل نشان می دهد که زمان زیادی به عرضه نسل سوم ایرپادهای اپل باقی نمانده است. البته تصاویر اولیه این محفظه ها چندی پیش نیز در وب سایت آمازون به نمایش درآمده بودند. متاسفانه هنوز قیمت این محصول به طور دقیق گزارش نشده اما به گفته برخی رسانه ها، قیمت احتمالی آن برابر با 260 دلار است.  

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع