تصاویر غیررسمی از شیائومی رد می نوت ۸ تی منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

محصول رد می نوت ۸ (Redmi Note 8) شیائومی گوشی مقرون به صرفه و فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید که تنها یک نقطه ضعف دارد و آن هم نبود قابلیت اتصال NFC است. حالا خبر می‌رسد که کمپانی چینی در حال ساخت نمونه‌ای از این دستگاه می‌باشد که رد می نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) نامیده می‌شود. البته این گوشی هنوز به صورت رسمی تأیید نشده ولی امروز چند تصویر زنده از آن در اختیار کاربران قرار گرفته که نشان‌دهنده وجود NFC در آن است.

این عکس‌ها مشخصات فنی کلیدی مدل رد می ۸ تی را فاش و عنوان می‌کنند این دستگاه از نمایشگر ۶٫۳ اینچی محافظت شده با گوریلا گلس ۵، پردازنده کووالکوم اسنپدراگون ۶۶۵ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بهره می‌برد. ضمن اینکه ماژول دوربین عقب آن نیز چهارگانه خواهد بود که متشکل است از لنز مکرو، لنز زاویه گسترده، لنز تشخیص عمق (که البته در تصاویر بدان اشاره‌ای نشده) و لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی.

عکس دیگری هم به دستمان رسیده که جعبه این دستگاه را نشان می‌دهد که حاوی یک قاب ژله‌ای شفاف، شارژر سریع ۱۸ واتی و کابل USB می‌باشد. در شارژر نیز پین‌های EU به چشم می‌خورند تا نشان دهند رد می نوت ۸ تی به برخی بازارهای خاص خواهد آمد. منبع منتشر کننده این تصاویر مدعی شده که قیمت نمونه دارای رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی ۱۹۹ یورو خواهد بود.

در حال حاضر مشخص نیست که این محصول شیائومی چه زمانی رسماً معرفی خواهد شد اما اینکه عکس‌هایی از جعبه آن منتشر شده خود بیانگر این است که زمان زیادی تا رویداد آن باقی نمانده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع