حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

صداهای جدید زنگ موبایل با آپدیت برنامه Google Sounds

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپلیکیشن Google Sounds در دسامبر سال گذشته و با نسخه ۲٫۰ منتشر شد تا دارندگان گوشی‌های پیکسل بتوانند از میان گزینه‌های متعدد، صدای دلخواه زنگ، هشدار و اعلانات را انتخاب کنند. حالا خبر رسیده که این برنامه به ورژن ۲٫۲ آپدیت شده و ۱۰۰ آهنگ جدید نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است. با بروزرسانی این اپلیکیشن، دو دسته Seasonal Celebrations و Play It Loud مشاهده خواهند شد که در آنها ۲۶ صدا برای زنگ و ۲۴ صدا برای اعلانات وجود دارد.

از قسمت Seasonal Celebrations شما می‌توانید صداهای مخصوص مناسبت‌های مختلف را برگزینید.

از قسمت Play It Loud نیز گزینه‌هایی مشاهده می‌شوند که صدای بسیار بلندی دارند و بعضاً به طبل، بوق کامیون، سروصدای کودکان، شستن و شکستن ظروف شیشه‌ای شباهت دارند.

یکی از نکات عجیب این است که اپلیکیشن Google Sounds در لانچر رابط کاربری گوشی ظاهر نخواهد شد و برای تغییر صدای زنگ باید به تنظیمات (Settings)، سپس صداها (Sound) و در نهایت صدای زنگ (Phone ringtone) بروید. ضمن اینکه برای تغییر صدای اعلانات هم باید به مسیر تنظیمات و بعد صداها و سپس پیشرفته (Advanced) و در پایان صداهای پیش‌فرض اعلانات (Default notification sound) بروید. گفتنی است که برای عوض کردن صدای زنگ هشدار هم از مسیر تنظیمات، صداها و بعد پیشرفته، باید گزینه صدای هشدار پیش‌فرض (Default alarm sound) را بزنید. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که برخی آیکون‌هایی که هر دسته‌بندی از اپلیکیشن را نشان می‌دادند، این‌بار تغییر کرده‌اند.

در پایان اشاره کنیم که اگر نرم‌افزار Google Sounds را در گوشی پیکسل خود ندارید، می‌توانید آن را از گوگل پلی استور دانلود کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع