احتمال رونمایی از آیفون SE 2 در اواخر مارس 2020

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تا به امروز شاهد انتشار شایعات زیادی در رابطه با آیفون اس ای 2 بودیم. بر اساس جدیدترین گزارش، از آیفون SE 2 در اواخر مارس 2020 رونمایی می شود.

تحلیلگر معروف محصولات اپل، مینگ چی کو اطلاعات جدیدی از گوشی آیفون اس ای 2 در اختیار رسانه ها قرار داده است. بر اساس اطلاعات جدید، تولید انبوه این دستگاه در ژانویه 2020 آغاز می شود و در اواخر ماه مارس 2020 در معرض دید عموم قرار می گیرد. در گذشته گزارش ها به رونمایی از آیفون SE 2 در سه ماهه اول 2020 اشاره کرده بودند که با گزارش جدید همخوانی دارد.

این شرکت برای محصول آینده خود از نمایشگر LCD استفاده می کند و به نظر می رسد ال جی وظیفه تامین پنل موردنیاز اپل را بر عهده دارد. 

مشخصات آیفون SE 2

آیفون SE 2

در گذشته گزارش های زیادی در رابطه با مشخصات و قیمت این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود. این دستگاه از طراحی مشابه با آیفون 8 بهره می برد؛ بنابراین دارای دکمه هوم خواهد بود و تبدیل به گزینه ای مناسب برای دونالد ترامپ می شود (دونالد ترامپ خواهان بازگشت دکمه هوم به آیفون است).

انتظار می رود قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اپل A13 Bionic تامین کند و دارای 3 گیگابایت رم LPDDR4x باشد. برخلاف گوشی های سری آیفون 11، آیفون اس ای 2 به حاشیه های زیادی در اطراف صفحه نمایش خود مجهز می شود. این گوشی هوشمند در نسخه های مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد.

قیمت آیفون SE 2 در گذشته فاش شده بود (قیمت آیفون SE 2 و مشخصات آن لو رفت!). این دستگاه با قیمت پایه 399 دلار در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد. انتظار می رود تا زمان معرفی این محصول، اطلاعات بیشتری از آن فاش شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع