حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیائومی می سی سی ۹ پرو با پنج دوربین معرفی خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تقریباً یک ماهی می‌شود که شایعات پیرامون گوشی شیائومی می سی سی ۹ پرو (Xiaomi Mi CC9 Pro) به گوش می‌رسند و بر اساس آنها قرار است این دستگاه از شارژر سریع ۳۰ واتی بهره ببرد. دیگر شایعه مربوط به این موبایل اینکه، کمپانی چینی در این محصول خود می‌خواهد دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار دهد و آن را در تاریخ ۵ نوامبر به صورت رسمی معرفی کند.

تصویر به دست آمده نیز دال بر این موضوع است که محصول آتی شیائومی دارای ۵ دوربین و دو چراغ فلاش LED خواهد بود که در کنار عبارت ۵X Optical قرار گرفته‌اند تا این‌گونه برداشت شود که لنز تله فوتو این دستگاه از قابلیت زوم ۵ برابری بهره می‌برد.

شیائومی خط تولید سی سی (CC) را برای افراد خلاق و کنجکاوی تولید می‌کند که به حرفه عکاسی علاقه دارند بنابراین با این دستگاه امکان عکسبرداری با همه نوع لنز از جمله زاویه گسترده، تله فوتو، ISOCELL Bright HMX سامسونگ، مکرو و ۱۰۸ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت و کاربران می‌توانند تصاویر پرتره با پس‌زمینه تار فوق‌العاده‌ای به ثبت برسانند.

به این نکته اشاره کنیم که برای اولین بار نخواهد بود که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در یک گوشی به کار می‌رود چرا که تا کنون شاهد حضور این سنسور در گوشی می میکس آلفا (Mi Mix Alpha) هم بوده‌ایم. لازم به ذکر است که این حسگر با همکاری شیائومی و سامسونگ تولید شده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۴ آبان ۱۳۹۸) رویدادی برگزار خواهد شد تا هم از شیائومی می سی سی ۹ پرو رونمایی گردد و هم ساعت هوشمند و تلویزیون جدید کمپانی چینی معرفی شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع