شیائومی Mi CC9 پرو در تاریخ 5 نوامبر معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شیائومی Mi CC9 پرو در تاریخ 14 آبان از راه می رسد. این گوشی هوشمند شیائومی به دوربین اصلی پنج گانه مجهز می شود و دارای فلاش دوگانه است.

در هفته های گذشته شاهد انتشار شایعات زیادی در رابطه با گوشی شیائومی می CC9 پرو در فضای مجازی بودیم و به نظر می رسد این دستگاه از فناوری شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند. به تازگی پوستری در اینترنت منتشر شده که به معرفی این گوشی هوشمند در تاریخ 5 نوامبر اشاره می کند. این پوستر پنل پشتی این محصول را به نمایش می گذارد.

بر اساس این پوستر، محصول آینده شیائومی به دوربین اصلی پنج گانه با چیدمان عمودی مجهز می شود و در کنار آن، دو فلاش LED قرار می گیرد. در کنار این دوربین عبارت های 108 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 5X به چشم می خورد. کلمه CC مورد استفاده در نام این دستگاه، مخفف خلاق و کنجکاو (Creative and Curious) است.

شیائومی Mi CC9 پرو

کاربران این گوشی هوشمند قادر به ثبت تصاویر مختلف خواهند بود. شیائومی Mi CC9 پرو امکان ثبت تصاویر لنداسکیپ با استفاده از سنسور واید، پرتره و ماکرو را برای خریداران فراهم می کند. توسط این دستگاه می توان در محیط های تاریک تصاویر روشن ثبت کرد چرا که سنسور سامسونگ ISOCELL Bright HMX برای آن در نظر گرفته شده است.

سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده برای این محصول قبلا در گوشی شیائومی Mi Mix Alpha مورد استفاده قرار گرفته است (شیائومی می میکس آلفا با طراحی جذاب از راه رسید). این سنسور با همکاری سامسونگ و شیائومی به تولید رسیده است. سامسونگ ماه گذشته به این موضوع اشاره کرد که در حال توسعه یک بخش الکترونیکی – مکانیکی است تا بتواند قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری را به سنسور 108 مگاپیکسلی خود اضافه کند. شاید این فناوری در گوشی های سری گلکسی اس 11 مورد استفاده قرار بگیرد (انتشار تصویر جدیدی از ماژول دوربین گلکسی S11 سامسونگ).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع