حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قیمت مینی کوپر SE مدل 2020 رسما اعلام شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – قیمت مینی کوپر SE مشخص شد. این خودرو با قیمت پایه 30,750 دلار به فروش می رسد که البته در برخی مناطق قیمت آن به 17,900 دلار کاهش پیدا می کند.

در گذشته شاهد رونمایی از خودروی تمام الکتریکی مینی بودیم و حال قیمت آن اعلام شده است. مینی کوپر SE مدل 2020 در مارس 2020 وارد ایالات متحده آمریکا می شود. قیمت در نظر گرفته شده برای این خودروی هاچ بک برابر با 29,900 دلار بوده که البته باید 850 دلار به عنوان هزینه حمل به مقصد را نیز به آن اضافه کرد. قیمت مینی کوپر SE در برخی مناطق ایالات متحده آمریکا به علت قوانین مالیاتی فدرال و ایالتی، به 17,900 دلار کاهش پیدا می کند.

این خودروی تمام الکتریکی در سه تریم در اختیار خریداران قرار می گیرد. مدل پایه این خودروی مینی به رینگ های 16 اینچی، چراغ های LED، نمایشگر 6.5 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات، اپل کارپلی، بلوتوث، دوربین دید عقب و برف پاک کن حساس به باران مجهز شده است. این مدل همچنان دارای سیستم گرمکن برای آینه های جانبی و صندلی های جلو و همچنین سیستم تهیه مطبوع خودکار است.

قیمت مینی کوپر برقی

مینی اطلاعات زیادی از مشخصات فنی این خودرو منتشر نکرده؛ با این حال به این موضوع اشاره کرده که مینی کوپر SE را به یک موتور برقی مجهز کرده است. این موتور قادر به تولید 181 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور است که قدرتی تولیدی آن به چرخ های جلو منتقل می شود. سرعت این خودروی برقی هاچ بک در مدت زمان 6.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 150 کیلومتر بر ساعت است.

مینی کوپر SE مدل 2020 به یک باتری 32.6 کیلووات ساعتی مجهز شده که از شارژر 7.4 کیلوواتی AC پشتیبانی می کند. باتری این خودرو با استفاده از شارژر 7.4 کیلووات ساعت در مدت زمان 4 ساعت و با شارژر 50 واتی، 80 درصد ظرفیت آن در مدت زمان 35 دقیقه شارژ می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع