ساعت هوشمند موتو 360 با یک برند جدید وارد بازار می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکتی به نام eBuyNow قصد دارد تا ساعت هوشمند موتو 360 را مجددا تولید و به بازار عرضه کند.  

ساعت اصلی موتو 360 در هنگام عرضه در سال 2015 به عنوان یکی از جذاب ترین ساعت های هوشمند لقب گرفت. این ساعت نخستین دستگاه پوشیدنی مجهز به اندروید بود و توجه بسیاری از طرفداران تجهیزات پوشیدنی را به خود جلب کرد. ولی همانند تمام تکنولوژی های اولیه، موتو 360 نیز به تدریج افسون خود را از دست داد.

با این حال همزمان با بازگشت محصولات قدیمی مثل نوکیا یا بلک بری، به نظر می رسد که نسخه جدیدی از موتو 360 نیز به زودی روانه بازار خواهد شد. اسمارت واچ جدید به پلتفرم اسنپدراگون ویر 3100 کوالکام، حافظه 8 گیگابایتی و رم یک گیگابایتی مجهز شده و از قابلیت نمایشگر همیشه روشن برخوردار است. این ساعت با پشتیبانی از شارژینگ سریع می تواند در یک ساعت به شارژ 100 درصد برسد. باتری این محصول به مدت 24 ساعت دوام داشته و در صورت استفاده از حالت Battery-Saving، به مدت سه روز شارژ را در خود نگه می دارد. ظاهر موتو 360 نسبت به مدل اولیه تغییر یافته و زیباتر شده است.

نکته جالب این است که پروژه احیای ساعت موتو 360 به شرکت eBuyNow تعلق دارد. این شرکت تحت لیسانس موتورولا بوده و با آن همکاری می کند، اما دارای شهرت خاصی نیست. حال باید دید که آیا این امر تاثیری در فروش موتو 360 دارد یا خیر. شرکت eBuyNow در وب سایت خود از یک تجربه 1 ساله در حوزه ساعت های هوشمند خبر داده، اما سوال واقعی این است که آیا موتو 360 می توان بار دیگر نظر خریداران را به خود جلب کند و به جایگاه مناسبی در بازار این محصولات برسد؟

طبق گزارش های دریافت شده، موتو 30 در دسامبر امسال با قیمت 350 دلار روانه بازار خواهد شد. پیش فروش این محصولات نیز در اواسط ماه نوامبر برای ایالات متحده، کانادا و بریتانیا و از طریق وب سایت Moto360.com امکان پذیر می شود.  

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع