مانیتور جدید TUF Gaming VG249Q ایسوس برای گیمرهای حرفه‌ای معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مانیتور جدید ۲۴ اینچی ایسوس با قابلیت‌های گیمینگ برای گیمرهایی که به‌طور مداوم بازی می‌کنند، معرفی شد.

ایسوس مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG249Q را به‌تازگی معرفی کرده است. TUF Gaming VG249Q نمایشگری ۲۳/۸ اینچی با قابلیت AMD FreeSync و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. مانیتور جدید ایسوس با پنل IPS ارائه شده و از وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل Full HD بهره می‌برد. این مدل از یک قاب باریک با پنل IPS مات و ضدتابش برخوردار بوده و زاویه دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه دارد. در این نمایشگر گیمینگ شاهد نسبت کنتراست ۱۰۰۰: ۱ هستیم و از ۷۲ درصد طیف رنگ‌های NTSC پشتیبانی شده است؛ درنتیجه تصاویری زنده و زیبا را در اختیار گیمرها و حرفه‌ای‌ها قرار خواهد داد.

در ادامه بخوانید:

مانیتور TUF Gaming VG249Q با وجود استفاده از نمایشگر IPS که به‌طور معمول کندتر از همتایان TN خود بوده، از زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه بهره برده است. این مانیتور همچنین از قابلیت‌های VESA Adaptive Sync / FreeSync و Blur Motion Blur پشتیبانی می‌کند که باعث افزایش کنتراست در نقاط تاریک‌تر خواهد شد. از مشخصات دیگر این پنل می‌توان به حداکثر میزان روشنایی ۲۵۰ نیت، حداکثر کنتراست پویا و تنظیم روشنایی بدون سوسو زدن اشاره کرد.

ایسوس همچنین قابلیت‌های ویژه‌ای را برای گیمرها ارائه کرده که می‌توان به قابلیت GameVisual اشاره کرد؛ این قابلیت هفت حالت رنگی منحصر‌به‌فرد را برای ژانرهای مختلف بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. از طرف دیگر، قابلیت GamePlus ابزارهای مفیدی را روی صفحه‌نمایش ارائه خواهد داد که می‌توان به تایمر و موارد این چنینی دیگر اشاره کرد.

مانیتور ایسوس

این مدل از طراحی ارگونومیکی بهره برده که پایه‌ی آن امکان تنظیم شیب پنل، چرخش (به‌صورت عمودی) و تنظیم ارتفاع را خواهد داشت؛ درنتیجه از زاویه دیدی بسیار عالی برخوردار است. این مانیتور با پایه‌ی  VESA ۱۰۰ x ۱۰۰ قابل نصب روی دیوار نیز خواهد بود. درگاه‌های ورودی این نمایشگر شامل DisplayPort ،HDMI و D-Sub می‌شود. TUF Gaming VG249Q دو بلندگوی استریو ۲ وات دارد و اگر نمی‌خواهید از بلندگوهای یکپارچه مانیتور استفاده کنید، یک جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری نیز ارائه شده است. ایسوس هنوز جزییاتی در رابطه با قیمت و زمان دسترسی این محصول ارائه نکرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع