حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آلفابت به دنبال خرید شرکت فیت بیت است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – آلفابت درصدد است تا مالکیت شرکت فیت بیت را در دست گیرد. این موضوع تحول بسیار عظیمی را در بازار ساعت های هوشمند ایجاد خواهد کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط رویترز، شرکت آلفابت، کمپانی مادر گوگل قصد دارد فیت بیت را خریداری کند، البته مبلغ پیشنهادی هنوز اعلام نشده است. برخی منابع می گویند که این اظهارات تنها در حد شایعه هستند، چرا که هیچ کدام از طرفین معامله حاضر به گفتگو با رسانه های خبری نشده اند. با این حال نمی توان تمایل شرکت آلفابت به خرید فیت بیت را نادیده گرفت.

همانطور که می دانید، Fitbit یکی از تولیدکنندگان اصلی ساعت های هوشمند در جهان به شمار می آید. بنابراین اگر آلفابت واقعا موفق به خرید این برند شود، شاهد تحول بزرگی در دنیای اسمارت واچ ها خواهیم بود. ناگفته نماند که این موضوعT شرکت گوگل را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. البته قرار نیست که گوگل عینا از ویژگی های فیت بیت در اسمارت واچ های خود استفاده کند. اما احتمالا در آینده، سیستم عامل Wear OS به قابلیت های فیتنس بیشتری مجهز می شود.

برخی تحلیلگران معتقدند که خرید فیت بیت در واقع به سود این شرکت تمام می شود؛ چرا که این کمپانی در سال های اخیر به مشکلات بسیاری برخورده است. این کمپانی با عرضه سری Versa تا حدودی تمکن مالی خود را به دست آورد اما هنوز هم آنطور که باید توانایی رقابت با حریفان خود را ندارد. در واقع کمپانی های بزرگی همچون اپل و سامسونگ با ارائه اسمارت واچ های بهتر و البته ارزانتر، روز‌به‌روز شرایط را برای Fitbit سخت تر می کنند. حال باید دید که آیا مدیران این برند راهی برای خروج از این معضل پیدا خواهند کرد یا آن را دو دستی تقدیم شرکت های دیگر همچون آلفابت می کنند. در آینده اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع