سامسونگ گلکسی Book Flex به صورت رسمی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ گلکسی Book Flex از راه رسید. گلکسی بوک فلکس به صفحه نمایش 13 و 15 اینچی مجهز شده که وزن نمونه 13 اینچی آن، برابر با 1.15 کیلوگرم است.

سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود از دو لپ تاپ جدید، گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion رونمایی کرد. این محصولات در اندازه های 13 و 15 اینچی وارد بازار می شوند و دارای مشخصات و ویژگی های مناسبی هستند. سامسونگ برای جدیدترین لپ تاپ های خود، صفحه نمایش QLED با رزولوشن فول اچ دی در نظر گرفته است.

مشخصات سامسونگ گلکسی Book Flex

مشخصات سامسونگ گلکسی Book Flex

مدل 13 اینچی این لپ تاپ وزنی برابر با 1.15 کیلوگرم دارد. قدرت این محصولات توسط نسل دهم پردازنده های Core شرکت اینتل تامین می شود و حداکثر دارای 16 گیگابایت رم LPDDR4X و 1 ترابایت حافظه PCIe NVMe SSD است. این محصول از سنسور اثر انگشت بهره می برد. سامسونگ برای این دستگاه یک لولای مخصوص در نظر گرفته که امکان چرخش 360 درجه ای نمایشگر را فراهم می کند.

صفحه نمایش مورد استفاده در سامسونگ گلکسی بوک فلکس لمسی بوده و از قلم S Pen پشتیبانی می کند. 2 پورت تاندربولت 3 و درگاه کارت حافظه خارجی پورت های این دستگاه را تشکیل می دهند. وظیفه تامین انرژی لپ تاپ جدید سامسونگ بر عهده یک باتری 69.7 وات ساعتی است. مدل 15 اینچی این لپ تاپ به باتری یکسانی مجهز شده؛ با این حال وزنی برابر با 1.52 و 1.57 کیلوگرم دارد که نمونه سنگین تر، به کارت گرافیک انویدیا GeForce MX250 با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 مجهز شده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی بوک Ion

مشخصات سامسونگ گلکسی بوک Ion

این لپ تاپ سامسونگ در مدل های 13 و 15 اینچی وارد بازار می شود. مدل 13 اینچی وزنی برابر با 970 گرم داشته و نسخه 15 اینچی همراه با کارت گرافیک، وزنی برابر با 1.26 کیلوگرم دارد. قدرت این محصول توسط پردازنده نسل دهم اینتل، Comet Lake تامین می شود. مدل 15 اینچی این لپ تاپ را می توان با کارت گرافیک انویدیا GeForce MX250 سفارش داد.

از سایر مشخصات سامسونگ گلکسی Book Ion می توان به حداکثر 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه PCIe NVMe SSD و باتری 69.7 وات ساعتی اشاره کرد. این محصول در مقایسه با برادر خود، به یک پورت HDMI اضافه مجهز شده است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این دو لپ تاپ سامسونگ منتشر نشده است. در ماه دسامبر سال جاری میلادی شاهد عرضه آن ها خواهیم بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع