ناچ قطره‌ای در نمایشگر شیائومی می سی‌سی ۹ پرو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی تا کنون تصاویری از پنل پشتی گوشی می سی‌سی ۹ پرو و لبه‌های برآمده در کناره‌های نمایشگر آن منتشر کرده ولی این کمپانی امروز عکس بهتری از پنل جلویی این محصولش را به ما نشان داد. این دستگاه که انتظار می‌رود در سطح جهانی با نام می نوت ۱۰ شناخته شود، در صفحه نمایش خود یک ناچ قطره‌ای خواهد داشت و کناره‌های این پنل نیز برآمده خواهند بود و همچنین گفته می‌شود که یک رنگ جدید نیز به رنگ‌بندی آن اضافه گردد که احتمالاً سبز مرواریدی گرادیان باشد.

در چندین پوستر که در شبکه‌های اجتماعی چینی دست به دست می‌شوند، تصاویری می‌بینیم که می‌توان از آنها برداشت کرد که این شیائومی می سی‌سی ۹ پرو قابلیت اتصال به شبکه ۵G را دارد اما شرکت سازنده سکوت کرده و حرفی در این‌باره به زبان نیاورده و حتی در مورد پردازنده آن نیز صحبت نکرده است ولی اگر قرار باشد بر اساس شایعات، در این دستگاه شاهد حضور چیپ‌ست اسنپدراگون ۷۳۰G باشیم، این به معنای توانایی اتصال به شبکه نسل ۵ ارتباطات نخواهد بود.

شیائومی همواره این محصول خود را یک گوشی فوق‌العاده با دوربینی قدرتمند دانسته و اعلام کرده در آن لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخته شده توسط سامسونگ و لنز تله فوتو با قابلیت زوم ۵ برابری به کار رفته که می‌تواند از فناوری زوم هیبریدی ۵۰ برابری بهره ببرد. تکمیل کننده این امکانات هم لنز ۲۰ مگاپیکسلی زاویه گسترده با پوشش ۱۱۷ درجه‌ای و سنسور مکرو خواهد بود تا به این دستگاه توانایی عکسبرداری از فاصله ۱٫۵ سانتی متری را بدهد.

در پایان اشاره کنیم که شیائومی می سی‌سی ۹ پرو در تاریخ ۵ دسامبر معرفی خواهد شد بنابراین باید تا آن زمان منتظر بمانیم و ببینیم این دستگاه دقیقاً چه‌قدر ارزش خواهد داشت اما از آن جایی که کمپانی چینی همواره گوشی‌های میان‌رده مقرون به صرفه‌ای تولید کرده، انتظار داریم این مدل هم رقیب سرسختی برای سایر دستگاه‌های همرده خودش باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع