گزارش مالی ال جی منتشر شد؛ کاهش فروش گوشی های هوشمند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت ال جی گزارش مالی سه ماهه سوم 2019 خود را منتشر کرد. فروش گوشی های هوشمند این برند کره ای در این بازه زمانی کاهشی 25 درصدی داشته است.

ال جی گزارش مالی سه ماهه سوم 2019 خود را منتشر کرد. این شرکت عملکرد خوبی در این بازه زمانی داشته است، به گونه ای که بیشترین سود را در 10 سال گذشته وارد حساب بانکی خود کرده است. با وجود این عملکرد، گوشی های این برند کره ای کاهش فروش 24.5 درصدی را تجربه کرده اند. ال جی توانسته در این بازه زمانی ضرر بخش گوشی های هوشمند خود را از 268 میلیون دلار به 138.2 میلیون دلار کاهش دهد.

ال جی علت کاهش فروش گوشی های خود را رقابت فشرده در این بخش از بازار عنوان کرده است. با وجود این کاهش فروش، محصولات 5G این شرکت در کره جنوبی عملکرد مناسبی از خود نشان داده اند. فروش این دستگاه ها به گونه ای بوده که ضرر عملیاتی ال جی از 19.4 درصد به 10.6 درصد کاهش پیدا کرده است؛ با این حال همچنان در محدوده قرمز قرار دارد.

گزارش مالی ال جی

در فصل تعطیلات فروش محصولات مختلف افزایش پیدا می کند و ال جی نیز به این بازه زمانی دل بسته است. این شرکت امیدوار است در فصل تعطیلات تعداد بالایی گوشی G8X ThinQ به فروش برساند. در حالت کلی باید گفت گوشی های این شرکت کره ای در مقایسه با شرکت های مطرحی مانند اپل و سامسونگ برتری خاصی ندارند؛ بنابراین کاربران کمتری نسبت به خرید آن ها از خود تمایل نشان می دهند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع