حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

وان پلاس 8 پرو در سه ماهه دوم سال 2020 عرضه می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – طبق گفته های یک افشاگر، گوشی های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو در سه ماهه دوم سال 2020 روانه بازار خواهند شد.

با اینکه کمپانی وان پلاس تاکنون به جزییات عرضه گوشی وان پلاس 8 اشاره ای نکرده است، اما در عوض چندین افشاگر این کار را انجام می دهند. طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، گوشی های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو احتمالا در سه ماهه دوم سال 2020 رونمایی می شوند. البته باید گفت که این جزییات چندان دقیق و قطعی نیستند.

اخبار پیرامون عرضه وان پلاس 8 در فصل دوم سال 2020، از سوی خبرچینی به نام مکس- جی است که قبلا شایعاتی را نیز درباره سازندگان گوشی های مختلف مثل سونی و سامسونگ منتشر کرده است. وی اخیرا در توییتی اعلام کرده که محصولات جدید وان پلاس در سه ماهه دوم سال 2020 عرضه خواهند شد.

ظاهرا کمپانی وان پلاس قصد دارد تا خط زمانی عرضه این دو گوشی را همزمان با رونمایی از گوشی های وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو در اوایل سال جاری حفظ کند. اگر به خاطر داشته باشید، هر دو گوشی وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو در ماه مه سال 2019 رونمایی شدند، پس می توان حدس زد که وان پلاس 8 نیز در همین محدوده زمانی معرفی می شود.

با توجه به تصاویر لو رفته، به نظر می رسد که گوشی وان پلاس 8 و نسخه پرو آن به جای دوربین سلفی پاپ آپ، از حفره درون نمایشگر برای دوربین سلفی استفاده می کنند. این محصولات از دوربین اصلی سه گانه و چهارگانه بهره می برند. از دیگر ویژگی های گوشی های وان پلاس 8 و نسخه پرو آن می توان به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G اشاره کرد. ظاهرا قیمت این دستگاه ها ارزان تر از وان پلاس 7 پرو است. همچنین انتظار می رود که گوشی های آینده وان پلاس قادر به پشتیبانی از شارژ وایرلس باشند.

شایعات حاکی از آن هستند که هر دو مدل دارای نمایشگر با رفرش ریت 90 هرتز بوده و از چیپست اسنپدراگون 865 بهره می برند. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه رسمی وان پلاس 8، اطلاعات دقیق تری از این محصول در دسترس قرار می گیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع