حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تولید مجدد ساعت هوشمند Moto 360، اما این‌ بار توسط شرکتی غیر از موتورولا

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

Moto 360 که در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار معرفی شد، در میان ساعت‌های هوشمند اندرویدی پیشگام بود. موتورولا در سال ۲۰۱۶ قبل از اینکه تصمیم بگیرد که این عرصه را ترک کند، دو بار شانس خود را در زمینه ساعت‌های هوشمند امتحان نمود. درحال‌حاضر، یک شرکت به نام eBuyNow تصمیم گرفته تا از جایی که موتورولا مسیر را ترک نموده، شروع به کار کند و در نتیجه، Moto ۳۶۰ را احیا نماید. این ساعت جدید از سیستم‌عامل Wear OS استفاده کرده و طراحی مشابه نسل دوم Moto 360 سال ۲۰۱۷ را ارائه می‌دهد، اما در باطن این گجت هوشمند تغییراتی صورت گرفته است.

Moto 360 جدید حول یک صفحه‌نمایش ۱.۲ اینچی و با وضوح ۳۶۰ *۳۶۰ پیکسلی ساخته شده است. این محصول ویژگی همیشه روشن‌ بودن را دارا و همچنین به تاجی جهت کنترل راحت‌تر رابط کاربری مجهز است. باطن این دستگاه شامل تراشه اسنپدراگون ۳۱۰۰، یک گیگابایت رم و همچنین ۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

شما همچنین تمام مشخصه‌های مورد انتظار یک ساعت هوشمند را مانند حسگر ضربان قلب، GPS و NFC را در Moto 360 خواهید دید. ازنظر اتصالات نیز، شما به ۴٫۲ Bluetooth و Wi-Fi b/g/n دسترسی خواهید داشت. این ساعت تا ۳ATM در برابر آب مقاوم خواهد بود. باتری این محصول، ظرفیتی ۳۵۵ میلی‌آمپری داشته و همچنین به فناوری شارژ سریع مجهز است، و این یعنی اینکه صفر تا صد باتری این محصول در یک ساعت کامل می‌شود.

قیمت خرده‌فروشی Moto 360 به ۳۵۰ دلار می‌رسد و انتظار می‌رود که در آذرماه (دسامبر) به بازار عرضه شود. این محصول در رنگ‌های فولاد خاکستری، رز گلد و یا شبح سیاه در دسترس قرار خواهند گرفت و جنس همگی آن‌ها نیز از فولاد ضدزنگ خواهد بود. این ساعت هوشمند با تمامی نسخه‌های بالاتر از اندروید ۵ و همچنین iOS 10 سازگار است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع