توییتر تبلیغات سیاسی را از 22 نوامبر ممنوع می کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – برخلاف فیس بوک، جک دورسی، مدیر عامل توییتر خبر از عدم انتشار تبلیغات سیاسی در سطح جهانی داده است. این ممنوعیت از 22 نوامبر اجرایی خواهد شد.

توییتر انتشار تمام تبلیغات سیاسی را از تاریخ 22 نوامبر متوقف خواهد کرد. این موضوع توسط مدیر عامل این شبکه اجتماعی، جک دورسی در توییتی اعلام شده است. این تغییرات، روی تبلیغات تمام نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا برای انتخابات 2020 تاثیر خواهد داشت. بر اساس اعلام دورسی، قوانین جدید در تاریخ 15 نوامبر در اختیار عموم قرار می گیرد.

توییت جک دورسی به شرح زیر است:

ما تصمیم گرفتیم در سطح جهان، تمام تبلیغات سیاسی خود را متوقف کنیم. به نظر ما پیام های سیاسی باید به دست آورده شوند و نه فروخته شوند. چرا؟ بنابر چندین دلیل ….

در هفته های گذشته، فیس بوک نیز با چنین مسئله ای مواجه شده بود. در اوایل ماه جاری میلادی، کمپین انتخاباتی جو بایدن، کاندیدای انتخابات 2020 آمریکا نامه ای را برای فیس بوک، توییتر و یوتیوب ارسال کرده بود. در این نامه از این شرکت ها درخواست شده بود از انتشار تبلیغات سیاسی غلط و یا گمراه کننده جلوگیری کنند.

جو بایدن توییتر تبلیغات سیاسی

در حال حاضر تبلیغات اشتباه زیادی در رابطه با خانواده بایدن توسط کمپین انتخابات دونالد ترامپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این تبلیغات شاهد اتهامات در رابطه با ارتباط میان خانواده بایدن و دولت اوکراین هستیم. این موضوع شاید باعث استیضاح دونالد ترامپ نیز شود. در پاسخ به نامه کمپین بایدن، فیس بوک اعلام کرد حاضر به راستی آزمایی تبلیغات سیاسی نخواهد بود.

باید منتظر ماند و دید تغییرات اعمال شده در توییتر چه تاثیری روی عملکرد تبلیغاتی نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا خواهد داشت. در حال حاضر کمپین جو بایدن از اقدام توییتر مبنی بر عدم انتشار تبلیغات سیاسی استقبال کرده است. بد نیست بدانید تبلیغات در شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی در نتیجه انتخابات 2016 ایالات متحده آمریکا و برتری دونالد ترامپ داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع