حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سیستم‌عامل Tizen TV OS در اختیار تولیدکنندگان ثالث تلویزیون‌های هوشمند قرار گرفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سیستم‌عامل Android TV OS تبدیل به استاندارد بالفعل برای تلویزیون‌های هوشمند شده‌ است. به‌جز سامسونگ و LG، اکثر سازندگان تلویزیون در حال‌ حاضر بر سیستم‌عامل Android TV OS تکیه دارند. هزاران برنامه کاربردی جهت بارگیری از طریق فروشگاه Play Store برای تلویزیون‌های اندرویدی موجود هستند. سامسونگ دو روز پیش، برای جذب سازندگان بیشتری به پلتفرم Tizen TV خود، یک اعلامیه مهم را صادر کرد. در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ (SDC19)، این شرکت اعلام کرد که برای اولین بار، سیستم‌عامل Tizen TV OS خود را به سازندگان ثالث تلویزیون‌ها عرضه خواهد کرد. سامسونگ همچنین ابزارهای موردنیاز توسعه‌دهندگان را به شرح زیر جهت آوردن برنامه‌های جدید به ۱۰۰ میلیون دستگاه تلویزیون هوشمندی که توسط سیستم‌عامل Tizen TV OS تولیدشده‌اند، معرفی نمود:

  • Wits به‌طور خودکار یک کد ویرایش شده را در تلویزیون موردنظر بارگذاری می‌نماید، بنابراین توسعه‌دهندگان می‌توانند تقریباً بلافاصله، به‌روزرسانی خود را مشاهده کرده و زمان انجام این کار را به‌طور قابل‌توجهی کاهش دهند.
  • EasyST پخش محتوای آزمایشی را بسیار آسان‌تر می‌کند، چراکه توسعه‌دهندگان نیازی به ساخت برنامه تست مختص به‌ خود، جهت مطمئن شدن از صحت محتوای موردنظر را ندارند.
  • TIFA (شناسه Tizen برای تبلیغات) به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ردیابی آگهی را محدود کرده و یا تبلیغات هدفمند را حذف نمایند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع