حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیائومی می CC9 پرو به اسنپدراگون 730G مجهز می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – همزمان با نزدیک شدن به تاریخ معرفی شیائومی می CC9 پرو اطلاعات جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که از تجهیز این محصول به تراشه اسنپدراگون 730G خبر می دهد.  

همانطور که می دانید، گوشی شیائومی می CC9 پرو در تاریخ پنجم نوامبر معرفی می شود. شرکت شیائومی تاکنون مشخصات متعددی از این گوشی را مورد تایید قرار داده که از جمله آن ها می توان به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 5260 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. می CC9 پرو از قابلیت شارژ سریع 30 واتی نیز پشتیبانی می کند. با این حال این کمپانی سازنده چینی، امروز از چیپست به کار رفته در گوشی های جدید خود خبر داد.  

شرکت شیائومی در وب سایت معروف Weibo اعلام کرد که Mi CC9 Pro به تراشه اسنپدراگون 730G مجهز شده است. البته افراد بسیاری امیدوار بودند که شیائومی از تراشه اسنپدراگون 855 پلاس در دستگاه های آینده خود استفاده کند. گوشی جدید شیائومی به پردازنده هشت هسته ای Kryo مجهز شده و از پردازنده گرافیکی آدرنو 618 بهره می گیرد.

از جمله ویژگی های دیگر این محصول می توان به نمایشگر با لبه های منحنی، بریدگی بالای صفحه، وجود پنج دوربین در پنل پشتی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و لرزشگیر OIS دوگانه اشاره کرد. این گوشی در سه نسخه 6/64 گیگابایتی، 8/128 گیگابایتی و 12/256 گیگابایتی و در رنگ های متنوعی نظیر آبی، قرمز، صورتی، سبز و غیره برای سلایق متفاوت عرضه می شود.

شیائومی همچنین یک تصویر با پسوند GIF را در پست دیگری منتشر کرده که جلوه های نوری می CC9 پرو را به رخ تماشاگر می کشاند. با توجه به این GIF، زمانی که اطلاع رسانی های جدیدی از راه می رسند، لبه های نمایشگر گوشی روشن می شوند. با اینکه تنها سه روز به رونمایی از Mi CC9 Pro باقی مانده است، ولی احتمالا تا آن زمان، اطلاعات بیشتری درباره جزییات این گوشی منتشر خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع