حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رندرهایی از محصولات جدید هوآوی منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در یک ماه گذشته اخبار زیادی پیرامون چند محصولات آتی هوآوی یعنی مدل‌های پی اسمارت ۲۰۲۰ (P Smart 2020)، نوا ۶ (Nova 6) و میت‌پد پرو (MatePad) منتشر شده و حالا امروز رندرهایی از این دستگاه به دستمان رسیده که در ادامه آنها را می‌بینید.

هوآوی پی اسمارت ۲۰۲۰

این گوشی ماه گذشته در TENAA رؤیت و جزئیاتی نیز از آن منتشر شد. در لیست مشخصات فنی دیدیم که این محصول هوآوی به رنگ‌های مشکی و سبز تولید می‌گردد. حالا عکس‌هایی که به تازگی در اختیارمان قرار گرفته‌اند، نه تنها شایعات پیشین را تأیید می‌کنند بلکه نشان می‌دهند نمونه آبی آسمانی آن نیز تولید خواهد شد.

هوآوی نوا ۶

تا کنون و طی چندین رندری که از این موبایل دست به دست شده بود، دریافتیم که ماژول دوگانه در دوربین جلو، نمایشگر دارای حفره بیضی شکل و دوربین عقب چهارگانه جای گرفته در گوشه سمت چپ در هوآوی نوا ۶ به کار خواهد رفت. به علاوه، این شایعه نیز تأیید شد که دستگاه مذکور به رنگ آبی هم تولید خواهد گردید.

تصاویری که این‌بار در این خبر می‌بینید، دقیقاً با شایعات گذشته همخوانی دارند. ضمن اینکه بیانگر این موضوع نیز هستند که هوآوی این محصولش را به رنگ‌های مشکی و بنفش نیز خواهد ساخت. به علاوه، در صفحه قفل نمایشگر هم تاریخ ۵ دسامبر به چشم می‌خورد بنابراین احتمالاً باید همین روز را زمان معرفی این گوشی بدانیم.

هوآوی میت‌پد پرو

در ابتدا انتظار می‌رفت که باید تبلت میت‌پد پرو را میت‌پد ام ۷ بنامیم اما با انتشار تصاویری از ماه قبل این موضوع تقریباً رد شد. آن عکس‌ها دو رنگ سفید و مشکی را برای این دستگاه تأیید می‌کردند اما جدیدترین تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که صفحه نمایش میت‌پد پرو به یک حفره برای دوربین سلفی تجهیز شده و به رنگ‌های سبز و نارنجی نیز تولید خواهد شد.

این رندرها اطلاعات بیشتری به ما نمی‌دهند ولی با توجه به اخبار قبلی که در اختیار داریم، می‌توانیم تأیید کنیم که یک پورت USB-C، سنسور اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و قلم اِس با این دستگاه همراه خواهند شد.

در پایان اشاره کنیم که انتظار می‌رود باز هم اطلاعات بیشتری از این محصولات هوآوی به دستمان برسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع