سایپا کوییک R | سایپا کوییک آر چه تفاوتی با سایپا کوییک معمولی دارد؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در جدیدترین شرایط فروش سایپا شاهد حضور خودروی سایپا کوییک R هستیم. در ادامه به بررسی تفاوت این خودرو با کوییک معمولی می پردازیم.

مدیرعامل پارس خودرو اعلام کرده مدل جدیدی از محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در شرکت پارس خودرو تولید و تا پایان سال ۹۸ به بازار عرضه می‌شود. این خودرو در جدیدترین شرایط فروش سایپا حضور دارد (جدیدترین شرایط فروش سایپا).

علی شیخ‌زاده اظهار کرد: «با وجود اینکه محصول کوییک به تازگی در گروه خودروسازی سایپا تولید و عرضه شده اما با توجه به بازخوردهای مناسبی که از مشتریان دریافت شده و همچنین تاکید تیم مدیریتی جدید سایپا بر افزایش رضایتمندی مشتریان، مدل جدیدی از این خودرو در شرکت پارس خودرو تولید خواهد شد.»

سایپا کوییک آر

شیخ زاده با بیان اینکه این مدل از محصول کوییک با نام کوییک آر نام‌گذاری شده است، افزود: «از آنجا که خودرو کوییک به دلیل شرایط ظاهری مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جدید تغییراتی در رنگ‌های بیرونی و داخلی این خودرو ایجاد شده تا به جذابیت ظاهری آن افزوده شود.»

سایپا کوییک آر

وی ادامه داد: «به دلیل نگاه سرمایه‌ای به خودرو در سالیان گذشته، سفید رنگ غالب در خودروهای کشور بوده است اما گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند جدید و تحول‌گرای خود تصمیم گرفته است تا محصول کوییک را علاوه بر رنگ‌های معمول، با مدل‌های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی نیز تولید و عرضه کند.»

مدیرعامل پارس خودرو گفت: «البته به جز تغییر رنگ در بدنه بیرونی و تریم داخلی کوییک R نسبت به کوییک معمولی، برخی آپشن‌ها مانند رینگ آلومینیومی نیز به این خودرو اضافه شده تا به جذابیت ظاهری آن کمک کند.»

انتظار می رود در روزهای آینده سایپا و پارس خودرو مشخصات کامل این خودرو را به صورت رسمی اعلام کنند. باید دید خریداران از کوییک R سایپا استقبال خواهند کرد یا خیر.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع